Mijn merrie is evenlang drachtig en ik hoop van harte dat het spoedig komt.
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 16-04-09 16:24
Frenia, wel een verschil tussen dag 348 en 350. Maar nog steeds kleurloze melk, is dat appies eigen misschien? Bij Tinkerbell kunnen de spenen nog een stuk voller vergeleken vorig jaar.
Dessa is leuk!!!!
Maya schreef:
Neon... *ploink* Wat heb je met die merrie gedaan?
Ssst, niet doorvertellen, ik heb haar een skippybal in laten slikken.
Enne, sorry voor deze schokkende foto, had jullie beter eerst kunnen waarschuwen.
potverdikkie
Geplaatst: 16-04-09 16:29
hi, ik sta om 06.15 op, en ben rond 21.00 pas thuis. Heb dus geen tijd om profielen na te kijken. Heb het daar een beetje te druk voor haha. Ik schrijf gewoon wat ik zie, en als ik fit ben en de tijd neem zie ik meer.......... Is moeilijk uit te leggen
dank u dank u! Was er zelf niet gelijk weg van, maar nu wel hoor.. Brult net als Dame naar mij haha.
Pvd enigsinds begrijp ik je wel hoor..
Greta druppelt vrolijk door, word nu allemaal iets minder hard en t word witter..
Ook had ze aan de achterbenen (Net naast de hak) beide benen bruin/geel spul zitten??????! Kan niet van het uier zijn aangezien het achter zit. Ik gok zelf vanavond/vannacht
Ssst, niet doorvertellen, ik heb haar een skippybal in laten slikken.
Ik dacht al dat je jaloers was op al die dikke buiken en met de fietspomp aan de gang was gegaan. (hoor je bij de bevalling eerst "pieeeeeeeeeeeeeeeeeee..... plop", veulentje )
Het waren teveel pagina's om op iedereen te reageren.. Sorry!
Joto en Nicole: Gefelicteerd! Knap dat je het beentje er bij hebt kunnen halen.
Siuan heeft idd niet echt bijzondere uiers Frenia.. Maarja, het is een maiden. You never know.. Tink ziet er goed uit.
Neon heeft idd een gigantische buik!
Mira heeft erg witte melk.. Dat doen ze hier nooit, zo lang van te voren. Een dagje maximaal.
Hier zijn vandaag de fokkerijmineralen voor Meagan binnen gekomen. Die trekt merriebrok niet (of alle andere vormen van brok/musli) dus ik hoop dat ze hier wel tegen kan.
Pauk ook ik ga geen foto van ervoor neer zetten:p dat was al helemaal niet om aan te zien!en nu nog niet haha Ïk woon nabij Nijmegen Ravenstein oss
Zo zerelda is klaar voor de Stamboek opname morgen gelukkig gaat opa met haar want ik ben echt te ziek en moet weer naar de dokter.. Alivia meteen maar binnen gezet ongelooflijk zo een joekel van een uier hard heet loopt met der benen wijt, je kan nog niet niet het veulen binnen zien liggen :p. Staart staat af en omhoog schopt en hapt naar der buik ze zit nou op dag 337 Bij de rest valt het nog allemaal mee die hebben we nog niet binnen voor de nacht!
Kleine claire doet het super is een brutaal ding! Silke gaat vooralsnog vooruit ff kijken hoe ze de nacht doorkomt weer aangezien de laatste spuit antibiotica er net is ingegaan..
Zag nog fotós van tanden langskomen Dat hadden de mijn ook met wisselen! Even opletten dat de doppen er goed afkomen..
Pvd ben al veels te blij je weer hier terug te zien!
Voor mij is het moeilijk terug lezen want doe alles via mijn mobiel!
Pvd heb je gevoel bij een merriè veulen zwart bont vannacht;)