hihi Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hihi
Hier laat ik m,n meisje met een gerust hart zien

)en ze mag niet veel eten.Muzefee schreef:Waar woon je?![]()
Muzefee schreef:Ik vind jou merrie trouwens wel een erg gaaf ding! Welshbloed.En een Arabier erop, kan niks anders dan een luxerd worden wat er uit komt.
Shanna schreef:Ja ze gaat nu toch echt vollopen, ze krijgt dan nu ook al 3 kilo merriebrok op een dag verdeeld over de voerbeurten
Als ze een vroege draagtijd (320 dagen) aanhoud dan moet ze nu nog 30 dagen, een maand dus.. Maar het zou me niks verbazen als ze al eerder gaat inderdaad..Maar je zal zien, over 2 maand is het net een dikke pad en nog geen veulen
Nu is ze gewoon nog een dikke drachtige merrie..

lutske haar halster staat haar goed! en lynn ziet er schitterend uit!
(jammer vind ik zelf omdat ik Baggio met jouw merrie niet de ultieme combinatie vind, maar dat ligt natuurlijk aan je fokdoel
)
Doe ik braaf even, straks. 

Wanneer is Lutske nu uitgerekend?
Wel leuke beestjes! 
Stekte met juliie keel! Ik heb een tijdje ook elke maand last van mijn keel gehad maar niet naar de dokter gegaan. Maar is wle erg pijnlijk!

GEFELICITEERD.

Ze zit op dag 317. Vorig jaar was ze ook 2 weken te vroeg. Maar ik zal vrijdag op vakantie. Niet leuk. Dus laat het nu dan maar komen!