Wat een mooie knolselder! Hoe zie je Bay dun ipv Bay? Ff nieuwsgierig
Golden Arrow wat fijn dat het goed gaat met de merrie
Mijn merrie denk ik alles rustig want geen nieuws is geen verandering.... Vant weekend weer even gaan kijken! Minder spanning zo maar ook.minder voorpret
Kabayo: Ik weet het, maar met Maria durf ik er gewoon niet op te gokken dat het nog lang kan duren. Die kan zo ineens veranderen. Van de ene op de andere minuut bij wijze van. Heeft Zilver nog geen zin om te bevallen ? Waar zit ze toch op te wachten?
Wat is het veulen toch ook een schatje Knolselder .
Ben niet gebeld. Dus verwacht dat de kleine er nog veilig en warm in zit bij Maria en ook bij Jenny. Ben benieuwd hoe de dames er vandaag bij staan.
Knolselder
Geplaatst: 24-03-22 09:52
Tinniie schreef:
Ik denk buckskin nd1
Jij bent de expert Denk je buckskin? Nd1 is geen dun toch? Geen idee, de vader was een silver ‘grullo’ die bij de handelaar in de kudde liep. Ze leek ook wel schoudermarkeringen te hebben en streepje in de staart. We gaan het zien!
GA nog veel sterkte toegewenst. Dit zijn de delen van het fokken die je hoopt nooit mee te hoeven maken.
Kabayo jeetje ze is wel iets heel speciaals aan het afbakken. Ik was echt overtuigd dat het er vandaag zou zijn maar nee! Jij succes nog even. Vroeg of laat moet het er toch uitkomen!
Knolselder van harte! Prachtig veulen. Gaat het nu wel goed met Desi of heeft ze nog begeleiding nodig?
Luna was vast even schrikken! Gelukkig heeft de da je gerust kunnen stellen!! Jij ook nog even waak succes!!
Hier sukkelen we verder. Ik met corona en Bell met de dracht. 294 dagen vandaag. Verder weinig te melden.