Maar ja ik heb een zwak voor bontjes.
En sorry als ik een verkeerde term ergens voor gebruik, maar ben niet zo thuis in de kleurnamen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
daisyjazz schreef:Minder makkelijk drachtig Frosty? Ik hoor juist allemaal verhalen van mensen die zeggen dat merries (over het algemeen) makkelijk drachtig worden als ze net een veulen gehad hebben.
Setteli schreef:Mijn veulen wil ik denk ik inschrijven bij het NRPS, anders moet ik naar Duitsland en dat is me toch te onbekend en te ver.
Maar ik heb geen idee hoeveel percentage ox bloed Dark Dornik heeft, dus ik ga er maar eens een mailtje aan wagen.
Heb overigens nog steeds geen dekpapieren ontvangen. Suffie heeft er al eens voor mij achteraan gebeld (haar deutsch is etwas besser), maar nog steeds niet ontvangen
Noisy schreef:Thanks y'allIk ben er ook van overtuigd dat het deze keer gewoon goed gaat.
ML, gave overo!! Shine n mistery ken ik ook.
Heb jij de merrie van Sanne gekocht Tinnie? Welke is die middelste?
Ik ben er nog niet uit of ik Joan weer laat dekken komend seizoen. Aan de ene kant wel maar aan de andere kant zou ik ook graag nog een paar wedstrijden met haar rijden. Of ik moet toevallig een dekking winnen van een knappe hengst, hè Tinne? Hint, hint![]()
![]()
Vanmiddag na het longeren nog een paar mooie plaatjes kunnen schieten
[ [url=m/DgSv05.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/HFq768.jpg]Afbeelding[/url] ]
Fotsy schreef:gefeli met de mijlpaal Cynthia
een kopietje van LaVietje zou toch mooi zijn, alleen ken ik je dilemma dan, heb hier net hetzelfde, laat het dus maar een vosse hengst zijn voor ons beiden
Caesar schreef:Cynthia82 schreef:Daarom zei ik ook een vos hengst zonder aftekeningen
Er moet er sowieso één weg, of LaVie of Fi dr baby. Ik wil uiteindelijk met twee jonge merries verder gaan. Dus als Fi een hengst krijgt, is het makkelijk
Arme jij. Ik weet zeker dat er wederom een mooi merrie uit komt rollen![]()
pretty schreef:Haha Cynthia vos hengst zonder wit,als ik die krijg en jij een mooie merrie,dan ruilen we,is jouw probleem ook meteen opgelost.![]()
Fotsy voor jou geldt hetzelfde aanbod.
Noisy schreef:Fi onder de 100Het gaat echt opschieten nu, Lijkt me inderdaad een erg lastige keuze als er eentje weg moet. Draagt de vader ook vos?
Crines schreef:Hebben jullie dat ook dat jullie bij bepaalde namen zo echt een beeld voor ogen hebben van welk veulen erbij zou passen? Of ben ik de enige met een mentale afwijking?![]()