Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
nageboorte is er ook al af..
CrazyCat schreef:Ligt het aan mij of zijn er weinig merries op cam dit jaar?
Ik heb me toch een kiespijn dus dat wordt weinig slapen. Kan ik net zo goed meewaken.

is allemaal niet niks zo!

wat een terror baby is dat zeg. Vanmiddag leek het echt een prinsesje zo zoet en rustig. Nu als mevrouw wil drinken duikt ze Pony d'r buik in met d'r voorbeentjes in de lucht. Als je de bips aanraakt gaat het kontje de lucht in en als Pony verteld dat ze iets niet mag...doet ze d'r oortjes plat en bijt terug.
Wat in vredesnaam fokt Pony voor beesten...volgens mij een soort verlate tweelingzus van Arie ofzo...
heeft natuurlijk ook zijn voordelen, pony zal het waarschijnlijk niet ZO erg vinden als ze later afgespeend wordt
Maar als ze vanaf dag 1 al zo zijn...ben ik wat bang voor de toekomst
Tag had een gruwelijk leven achter de rug en wist zichzelf op die manier staande te houden, op het eind was het meeste kwade gedrag eruit...maar Tara heeft nog niet eens iets meegemaakt en is al zo
Yellomofoon schreef:Hier zijn ze op zoek naar een pleegmerrie: https://www.facebook.com/equnews/posts/ ... 6385293299