Hier lijkt de uier een beetje te starten (of tenminste dat denk ik, even been opgepakt en opzij en dan zie je wel wat, maar de speentjes die hangen nog niet naar beneden
Sally is 12 april uitgerekend. Koosje 12 mei als ik het goed zeg uit me hoofd. Koosje was vorig jaar leeg, en was enorm vet geworden. Dus hier zitten ook nog wat overtollige kilo's van vorig jaar bij. Beide zijn drachtig van Pearly Diamond.
Foss
Geplaatst: 16-03-13 12:52
Bedankt allemaal. Merrie houden we goed in de gate maar ze gaat goed. Merrie wist het zelf al ze heeft er totaal niet naar om gekeken. Het is heel zuur maar de schouders moeten er weer onder en dan maar hopen op een mooi veulen volgend jaar.
Arme Foss... Wat zal jij je rot voelen. Wat verdrietig.. En gelukkig is jouw merrie gespaard gebleven, maar blijft verschrikkelijk zuur.. zo zit je jezelf voor te bereiden op de komst van een veulen en zo sta je met lege handen. Ik wens jou heel veel sterkte. En idd de schouders moeten er ff weer onder,en dan hoop ik dat je volgend jaar minstens zo'n prachtig veulentje mag krijgen bij je merrie!!
Pff had toch wel iets verwacht zeg... Nu is het boven 0 dus schiet maar eens op
paard89
Geplaatst: 16-03-13 15:18
Foss: Verschrikkelijk, zoiets wil je niet mee maken Gelukkig dat jullie er bij waren en dat de merrie er nog is. Heel erg veel sterkte en hopelijk een mooi veulentje volgend jaar!
Patrick: Dat duurt vast niet lang meer nu. Dat kan gewoon niet anders
Rooslover: Mooie dikke buikjes foto`s!
Mijn merrie is de 8 maand inmiddels gepasseerd (247 dagen). Heb eindelijk van de week flinke schoppen van het veulen gezien. Buik ging helemaal heen en weer. De merrie vond het wat minder. Geen drupjes meer gehad aan het uier en temperatuur blijft normaal. Ik hoop dat het zo blijft.
Ook hier nog niets!! Patrick schiet eens op joh!! Dan kan ik ook! Foss heel veel sterkte met het verlies, daar heb ik elke nacht nachtmerries van... Ivy is knap!!
Zighenya
Blogger
Geplaatst: 16-03-13 15:59
egoïstisch updateje wij zitten vandaag op 280 dagen!!! De 300 komen al in zicht! yeah!
Cynthia82
Geplaatst: 16-03-13 16:18
Wat egoistisch Bonnie Begint bij jou dus ook lekker op te schieten!
Even serieus, ik snap niets van De Kees. Dag 317 vandaag. Ik had haar een week niet gezien en ik kwam vandaag; buik weg (goed teken), kont weg (goed teken), zuchtbult flink gegroeid (goed teken), maar die uier Die is zo leeg als maar zijn kan.. Even gekeken naar foto's van twee jaar terug. Toen had ze op dag 315 al een mooi uiertje en Ti kwam op dag 355.. Pffffffff...
Dais vandaag op dag 317
Zuchtbult (wordt nog veel groter, maar is nu zeker twee handen groot, was vorige week nog geen één hand groot)
En dan dit: Links uier op dag 315 in 2011. Rechts uier vandaag op dag 317