Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

jufmim schreef:Denk rond een uur of 4!
Succes ermee...
Quintusgl: Probleem van dikke nek lijkt opgelos: Heb haar ipv Pavo nu 2 dagen merriebrok van Treurniet gegeven en het wordt minder....
frenia schreef:ohh! jammer... had die red bag delivery graag eens gezien(zonder dat ik de stress erbij heb dat het een van mijn merries is
) lijkt me verschrikkelijk stressen zo'n moment als je dat ontdekt

Nicole288 schreef:frenia schreef:ohh! jammer... had die red bag delivery graag eens gezien(zonder dat ik de stress erbij heb dat het een van mijn merries is
) lijkt me verschrikkelijk stressen zo'n moment als je dat ontdekt
http://latigo.marestare.com/forum/index ... 12435.1350
bericht nr 9 van 'eenie' staat de link naar een filmpje van de geboorte. Eigenaresse werd heel erg snel
het zijn 2 stukjes, het eerste blauwe vlakje is de geboorte zelf en het 2e de minuten erna
Bij beide bevalling geweest, 1e veulen heeft 4 dgn geleefd is uiteindelijk in Utrecht overleden. Het andere veulen is dood geboren. Allebei de keren echt gevochten voor het leven van de veulens, maar het mocht niet baten. Ik hoop dan ook dat deze kleine man het redt, maar als ik het zo lees klinkt het mij bekend in de oren.........