Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
timokyana schreef:ik begrijp daadwerkelijk niets van de regels op dit topic. Het is voor nieuwelingen (waaronder ook ik) moeilijk te volgen wat wel en niet mag....
klopt het wat je zegt kimmes? Dus alles wat over de merries op de cams gaat mag hier besproken worden?
Kimmes schreef:timokyana schreef:ik begrijp daadwerkelijk niets van de regels op dit topic. Het is voor nieuwelingen (waaronder ook ik) moeilijk te volgen wat wel en niet mag....
klopt het wat je zegt kimmes? Dus alles wat over de merries op de cams gaat mag hier besproken worden?
Dat doen we al 3 jaar
Maar het is wel de bedoeling dat het een beetje serieus blijft en niet dat iemand binnen komt vallen en roept:wie is er spannend.Bijlezen is wel zo netjes
Faniek schreef:Misty's achterkant was wel lang, onderaan iets open en wat dik en lang. Verder banden mwoah, maar dat is bij haar nooit zo. Uier goed vol, maar spenen nog niet. Ik denk dat ik maar wel ga slapen... morgen weer stage en ik heb goeie wakers
Whiz schreef:ik denk dat ze magic bedoelen of niet?
_Marlijn schreef:Faniek schreef:Misty's achterkant was wel lang, onderaan iets open en wat dik en lang. Verder banden mwoah, maar dat is bij haar nooit zo. Uier goed vol, maar spenen nog niet. Ik denk dat ik maar wel ga slapen... morgen weer stage en ik heb goeie wakers
Ik ben benieuwd! Vind het wel knap, dat je dan gewoon kan gaan slapenDat krijg ik nooit voor elkaar.. Daarom waak meestal ook een week of 3
![]()
Eydis schreef:Edit : ze ligt
Die gaat duidelijk niet lang meer duren, ik ga nof even snel douchen
Faniek schreef:_Marlijn schreef:Ik ben benieuwd! Vind het wel knap, dat je dan gewoon kan gaan slapenDat krijg ik nooit voor elkaar.. Daarom waak meestal ook een week of 3
![]()
Ik moet wel met stage... ik wil er heel graag werken en de eigenaar van de zaak is nu heel erg positief over mij en bedrijfsleider ook... het is ook een erg leuk team en erg gezellig. Bedrijfsleider zei al dat ik moest gaan solliciteren dus wil goeie indruk achter laten... en ik vertrouw de mensen die waken heel erg