ik lig al in bed maar ga laptopje op het krukje naast mijn bed zetten en ook even slapen.... ik hoo vanzelf wel als er iets gaat gebeuren en word een aantal keer per nacht wakker en dan kijk ik voor dana wel even hoe het met chey gaat.... marije ik wens je een rustige nacht waar je goed in kan slapen en merries ff wachten tot de belboom helemaal klaar is en chey wachten totdat daan weer beter is
De buik van Banner sleept zowat over de grond Mijn zus schrok zich rot van die low-alert Ik ben weer blauw en wel terug achter de pc, zocht pantoffels onder m'n bed, ik ging op een knie zitten, gladde pyama en parket en daar ga je dan op je muil
Cheyenne heeft net 2x gelegen en stond wat te schrapen. Wilde eigenlijk zo m'n eigen merries gaan checken en dan even op bed maar ik blijf nog maar even kijken voor de zekerheid...
Ben net bij Kyra en Fleur geweest en alles lijkt rustig. Cheyenne staat inmiddels ook weer te oefenen voor standbeeld (ze is onderhand een prof ) en ik ga maar eens kijken of ik nog wat kan slapen zonder dat die merries me wakker maken voor niets...
Update Sierra: We feel tonight will be the night Sierra foals. Hope to see you all on line tonight. She has heavy wax and has most of the day. Lets all pray for a safe foaling. Would also like to Thank You all for taking the move with us all on the board. The board is all new to me as well but i feel we will all make it work for us.