Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Vulina schreef:Ik heb geen dekbewijzen bij 2 drachtige merries (drachtig gekocht). Die moeten bij het NRPS worden ingeschreven en zijn zelf KWPNers. Ook geen idee, hoe dat straks gaat, zien we dan wel weer.
NRPS en namen... De hengst heet ZA Imago, dan moeten hengstjes met een Z beginnen toch?
Caesar schreef:Ik snap MaritB wel, vaak moet je binnen 2 weken na geboorte opgeven en dan wil je echt niet alles nog uit moeten dokteren. Groot gelijk dat je het nu al uitzoekt en niet op z'n beloop laat.
Bij het NWPCS moet je kopie papier moeder en dekbon opsturen zo uit mijn hoofd.

komt omdat je door vorig jaar automatisch "hem" blijft schrijven, maar dit jaar écht wel een merrietje hoor
dat moet gewoon! 

. pretty schreef:Crines ik snap wat je bedoelt,je mag de dwangbuis weer afdoen hoor.![]()
Ik krijg er kriebels van om zelf maar eens een namenlijstje te gaan maken!
Maar een naam uitkiezen,dat doe ik niet. Ik zie het veulen en kies er dan 1 uit die ik bij hem vind passen. Waarom schrijf ik nu al automatisch hém?
Kan niet anders.
):
), maar nog steeds niet ontvangen
. Hier bij het RBP moet je lid zijn en je merrie moet ook ingeschreven zijn. Binnen de 120dagen moet je veulen ook gechipt zijn en aanvraag aan stamboek gedaan worden.
en ze is ook niet meer zo jong, dus het is nu of nooit, al raakt zij moeilijk drachtig met een veulen aan de voet.
MaritB schreef:Voor het NWPCS hoeft de merrie daar niet perse ingeschreven staan toch?
En waarom kies je voor het NWPCS en niet het WPCV? (Puur interesse)
ze maken er vast iets heel leuks van!