Oooohw neej!! Wat een rot nieuws Foss!! Gelukkig waren jullie erbij!! En fijn dat het met de merrie goed gaat... Heel veel sterkte en een dikke knuf voor jou en je merrie!!
Nou Patrick en Whis_serada, zou ze nu toch echt gaan...?? Ik duim iig!!
VDS ook sterkte en Olijf ook!! Die van jullie mogen ook wel
Tooske
Geplaatst: 16-03-13 00:07
Goh foss wat verschrikkelijk veel sterkte. Zag je het toevallig? Of wat gebeurde er? Als je erover wilt vertellen natuurlijk maar mischien kunnen we er nog iets van leren.
Karin ook via hier echt enorm veel sterkte toegewenst! Vind het echt super erg voor je!
Whisper krijgt een baby vannacht(hoop ik )
Verder ook mooie buikjes gezien
Ik dacht eerst dat mijn Bo misschien leeg was, ook omdat ze totaal niets uitstak van de achterkant gezien.. En keek ik vandaag en had echt zoiets van huh?? Het steekt uit Bo is nu 261 dagen drachtig.
Hier nog geen veulen,hoe is het bij de rest? Whis der harsjes is een hars geworden met een heel klein beetje wit. De andere harsje is weg(denk door het liggen)
Whis na 10 over half 2 nog wat gedaan? En de rest??? Vannacht zijn ze begonnen met waken bij essie! Ondanks de kou ben ik best jaloers.. Heb nog geen berichtje gehad dus gok dat het er nog niet is! Morgen is de uitgerekende datum!
Foss
Geplaatst: 16-03-13 07:45
Dank je wel allemaal nee we hebben het niet zien aankomen alles ging goed het enige wat ik raar vond dat ze niet zoveel groeide vorig jaar was ze dikker. Pfff zo moeilijk alles spanning is in een keer weg.