[HK]Het Dikke Buiken Topic 2008

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Pauk

Re: [HK]Het Dikke Buiken Topic 2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 19:18

Ik ga antwoorden vanaf blz 364..

@ Mabon.. Jeetje dat is niet niks.. Je weet wel zeker dat er 1tje inzit?
Hoop voor je dat ze het vol gaat houden!!

@ Kannie.. Gefeliciteerd met je mijlpaal

@ Myrdal.. Gefeliciteerd met je mijlpaal!

@ Muzefee.. Ook gefeliciteerd met je mijlpaal!

@ Yashilha.. Wat een heerlijke buik zeg!
Uier gaat ook al de goede kant op..

@ unaira.. De tepels lopen meestal pas op het einde vol.. Bij 300 dagen dracht hoeft dat dus ook niet..
Bij sommige merries lopen de tepels helemaal niet vol.
Ik let hier altijd op als er kringen om de tepels heen zitten.. Meestal is het veulen er hier dan wel vlot.. (Ja, zonder volgelopen tepels Clown )

@_Marlijn.. zo over de 300 dagen gaat het hard he Haha! En jeetje wat een uier al!

@ Frenia.. Gefeliciteerd met je zwanger Chinchilla!

@ Inowa.. Wat een onwijs gaaf dier, jouw Pepper!

@ Shanna.. Jeetje wat een uier al, ik ben echt jaloers!

En hier foto's van mijn dames

Pauk op 315 dagen..

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Jullie snappen nu wel waarom ik jullie uierfoto's deprimerend vind toch Clown

Alonna op 273 dagen..

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Als Pauk in dit tempo werkelijk zo doorgaat heeft Alonna haar veulen eerder Boos!

vanini

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 19:28

@pauk. Mijn merrie heeft ook nog helemaal geen uiers en zit nu op 321 dagen. Kunnen we samen gedeprimeerd raken van de andere merries met uierfoto's Knipoog

Pauk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 19:29

"gelukkig" nog iemand Lachen

rebble

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 19:32

Heb een plaatje van de geboortemelder voor aan het halster gevonden:

Afbeelding

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 20:29

Ok eindelijk foto's van Tutje! Ze zit op dag 316. Schiet dus al goed op! Ja

Haar buik!
Afbeelding

En uierfoto's! De 1e is genomen nadat ze zich net had uitgeleefd. De 2e is genomen toen ze alweer even op stal stond. Dus toen was het alweer voller.
Afbeelding
Afbeelding

suffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 20:32

Vanmiddag was ik vroeg uit school en heb nog even wat foto's van Danielle kunnen maken. Ze is al flink aan het uitzwaren, banden zijn erg slap en ook de vulva is zeker 2x zo groot. Alleen het uier lijkt nog nergens naar, terwijl het vorige week zo gestaag groeide Verward

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En nog een mooie actiefoto. Op deze foto kan je goed zien dat de banden al behoorlijk slap zijn naast de vulva. Ze heeft gewoon een platte kont op die plaats Knipoog
Afbeelding

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 21:23

Frenia, leuk baby chinchilla's die kleintjes lijken altijd zo'n groot hoofd te hebben.

Wel eng van de shet maaike, duimen dat het goed gaat.

Vandaag in de les mepte er ineens een pony tegen syl aan, kwam gelukkig het meeste tegen mijn been, maar was dood benauwt dat het tegen dr buik aan kwam...

frenia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 22:35

Pauk: hehe eens geen deprimerende tietenfoto's Tong uitsteken maar een maatje om samen mee te zuchten Clown Ach gut
mooie buiken wel!

minnie-muis: Ze zijn hier allemaal min of meer tam Clown Dat betekent: ze zijn tam in omgang met mij, zijn niet dol op vreemden en al helemaal niet midden overdag (wanneer ze eigenlijk horen te slapen Knipoog)

dag 316! schiet al op seg! mooie buik! én uier!!!

Suffie: mhhmz die uier is ook nog niet het van het he Rolleyes maar goed, mooi merrie!

cindybijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 22:39

Suffie: wat een mooie merrie, ben benieuwd wat daar uitkomt!

Draakje: oef dat is ff schrikken!!Gelukkig kwam het goed af! Jij verder geen last van je been?

Grenia: wees gerust, tegen de tijd dat Ravita het veulen krijgt heb jij ze al lange en breed rond huppelen!!

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 22:49

Mensen, jullie praten snel!! Bloos!

Heb een vreslijk drukke dag achter de rug, maar heb mijn lens wel binnen. Haha! Willen jullie (katten)foto's zien? Haha!

Zal even bijlezen. Knipoog

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 22:59

@ yashilha, mooie buik zeg! Die houdt je wel in spanning. Nagelbijten / Gniffelen

@ _Marlijn, wat zullen wij rond dezelfde tijd in spanning zitten. Haha! Eneeh, mooie tietjes al. *LOL*

@ frenia, gefeliciteerd met de zwangerschap van je Chinchilla. Go jij! Go jij! Hoe lang dragen ze?

Ging een klein stukje waar je voor fokt. Hier ten eerste voor gezonde veulens, als dat in orde is komt de beweging die afgewogen wordt met het exterieur. Lachen

Het dikke buiken topic aan het merries staren. Haha! Leuk veulentje bij Stayer Starlight! Schone stal daar zeg. Vork

@ Shanna, mooie tietjes ook. Haha!

@ Pauk, die gaat het dus ook spannend maken. Haha! Nog weinig aan het uier te zien bij Pauk. Alonna kan nog wel dikker. Haha! Zal nog wel komen. *LOL*

@ minnie_muis, die schiet ook op, vooral het uier!

@ suffie, ook al zo'n mooie buik. Haha! Maar ook weer zo weinig te zien aan het uier. Clown

Zo bijgelezen. Haha!

Morgen hebben jullie in elk geval dikke buiken foto's van mij tegoed. Met de nieuwe toeter gemaakt. Go jij! Go jij!

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 23:00

* Gaat toch even spammen met foto's. Schijnheilig

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik houd nu al van m'n nieuwe lens! Lovers

cindybijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 23:03

Muzefee: wow mooie foto's! het is dat je niet hier uit de buurt komt, want anders had je mijn buik op pootjes ook wel mogen fotograveren!

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 23:04

Waar woon je? Schijnheilig Haha!

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 23:05

Ik vind jou merrie trouwens wel een erg gaaf ding! Welshbloed. Lovers En een Arabier erop, kan niks anders dan een luxerd worden wat er uit komt. Haha!

_Marlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 23:18

GAVE foto's Muzefee! *LOL*

kannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 23:31

zo, nog eens alles doorgelezen..

@ falona, hoe is het nou met je merrie?
@ rian1984, gaaf hoor, je eerste kindje in zicht! weet nog wel dat ik de baby er uit kon kijken!
@ muzefee, voel je je al weer een beetje beter? en wat een mooie foto's zeg!
@ frenia, jouw meiden zijn ook al een eind onderweg zeg. lekker dik en ook al zoveel uier! en gefeli-
citeerd met je chinchilla, mooie beestjes vind ik dat.
@ unaira, zie dat wij op dezelfde dag zijn uitgerekend ( nouja onze paardjes dan Knipoog), maar die van jou
heeft al veeeeeel meer uier dan de mijne hoor
@ SA, ben benieuwd of ze zich toch nog laat dekken zeg, zita was daar de eerste keer ook zo
moeilijk in.....
@ mabon, ik hoop dat het meevalt met maaike zeg, dat is rotnieuws om te krijgen zeg....
@ mausje900, grappig is dat he, als je merkt dat dingen moeilijker worden omdat ze dikker wordt,
ik ging maar zonder zadel op mijn merrie stappen op het laatst, zita wordt niet bereden.
@ myrdal, vind het ook een mooie mijlpaal hoor, gefeliciteerd!
@ Yashilha, wat zit jouw merrie mooi in haar vacht zeg, en ook al een eind onderweg, spannend.
@ marlijn, ik vind dat ze al behoorlijk uier heeft hoor, jouw merrie is slechts 4 dagen verder dan
die van mij en bij die van mij is nog niks te zien, is toch al haar 3e veulen.
@ inowa, stoer ponytje van jou zeg, die is wel veranderd! erg leuk ding!
@ shanna, lijkt inderdaad al veel uier zo, maar is nog erg slap denk ik he? mijn friese merrie heeft ook
uier alsof ze drachtig is, ze heeft 2 veulens gehad, maar er zit echt niks in. ben benieuwd hoe het
verder ontwikkelt.
@ salliona, de mijne heeft ook lang slecht gegeten, maar is weer helemaal terug in de running Vork
@ rebbel, lijkt me wel ideaal idd, zo'n geboortealarm aan het halster, ik doe het met een camera en
waakploeg Knipoog
@ pauk, nee die heeft idd nog niet veel uier..ach...het kan in een dag vollopen moet je maar denken..
@ mini_muis, ziet er veelbelovend uit hoor, ze zit ook al dichtbij, spannend...
@ draaakje, pfff heb je geen last van je been dan nu?
@ suffie, ze heeft wel een mooie buik zo hoor en ach...uiers, ik maak me er maar niet te druk om...

zo...volgens mij ben ik weer bij... Clown

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 23:35

Citaat:
@ SA, ben benieuwd of ze zich toch nog laat dekken zeg, zita was daar de eerste keer ook zo
moeilijk in.....

helaas, het is te gevoelig, dus moeten we insemineren of een keer overslaan, word het laatste denk ik, dus we wachten tot de volgende hengstigheid. Ik kijk morgen nog even, wil er sowieso wat verzachtende zalf op doen.

Shanaia pauzeerd, bleef wel wat voller vandaag.

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 23:36

@ kannie, voel me wel weer wat beter, maar blijf pijn houden in m'n keel. M'n moeder begon over m'n amandelen. Bloos! Scheve mond En af en toe word ik misselijk. Huilen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 00:02

Myrdal schreef:
@Shanna: Das idd al een beste uier. Loopt ze die nog overdag weg of is hij 's ochtends nog voller of zit er gedurende de hele dag geen verandering in?

Zit geen verandering in, sochtens net zo vol als savonds en inderdaad nog slap, dus niet dat ze al op knappen staat gelukkig, daar is het nog wat te vroeg voor Knipoog
@Kannie, het is toch wel al voller dan leeg hoor Vork

kannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 01:03

@shanna, dat bedoel ik ook niet, bedoelde eigenlijk te zeggen dat sommige merries van nature al uier hebben (nouja van nature...waarschijnlijk na meerdere veulens). als je de uier van angelique ziet, die dus niet drachtig is zou je denken dat het nog een maandje duurt en de merrie (zita) die moet veulenen over 39 dagen nu, daar zie je nog niks aan.... Koe

guenivere

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 07:03

Ik snap wat je bedoelt kannie, ik doe dit jaar helaas niet mee omdat ik geen drachtige merrie heb. Mijn merrie heeft het veulen met 4 maand dracht verworpen. Maar dit was mijn merrie vorig jaar 2 weken voor de bevalling van haar 3de veulen:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 07:48

@ rebble... ik weet niet of ik daar nu zoveel vertrouwen in heb. Zo'n geboortemelder aan het hoofd. Dan vertrouw ik toch eerder op de ouderwetse buikband-methode Haha!

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 08:15

Muzefee schreef:
@ kannie, voel me wel weer wat beter, maar blijf pijn houden in m'n keel. M'n moeder begon over m'n amandelen. Bloos! Scheve mond En af en toe word ik misselijk. Huilen

welkom bij de club,mijn amandelen moeten er binnenkort uit....zie het ook niet echt zitten

Pauk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 08:31

Muzefee schreef:
@ Pauk, die gaat het dus ook spannend maken. Haha! Nog weinig aan het uier te zien bij Pauk. Alonna kan nog wel dikker. Haha! Zal nog wel komen. *LOL*

Alonna is al zo dik voor haar doen, zeker vergeleken vorig jaar.. Dit is echt zo'n merrie die de hele tijd onwijs slank blijft en echt pas de laatste weken overal groeit.. Ze heeft ook altijd te vroeg geveulend en er komen ook altijd joekels van veulens uit..
Dus alsjeblieft nu nog even niet dikker.. Dan heb ik een olifantje die niet meer door de deur heen kan straks Clown