Je kunt aan Moja wel zien dat Brutus erachter zit

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
baroen schreef:uh nou niet veel meer dan drie meiden loops en 2 reuenen die moeten toch soort van een beetje gescheiden blijven en om er voor te zorgen dat er geen een al te lang opgehokt zit, dan maar korte nachten maken
(offtopic, maar past best in kraamstal
)
Billy schreef:Het zou meer in het kader van de kraamstal zijn als je over 9 weken ook wat op de cam had
Je kunt aan Moja wel zien dat Brutus erachter zit
ThePast03 schreef:baroen schreef:uh nou niet veel meer dan drie meiden loops en 2 reuenen die moeten toch soort van een beetje gescheiden blijven en om er voor te zorgen dat er geen een al te lang opgehokt zit, dan maar korte nachten maken
(offtopic, maar past best in kraamstal
)
Dat begrijp ik![]()
Een drama loopse teven en reuen in een huis, daarom heb ik ervoor gekozen om de teef van mijn moeder (die bij ons is komen wonen na het overlijden van mijn moeder) gelijk te laten castreren.
Ik heb reuen meegemaakt die niet wilde eten en echt ziek werden als er een loopse teef in de buurt was, niet echt prettig voor de hond zelf ook.
En ik heb wel een kennelnaam maar absoluut geen fokplannen
Reggea schreef:Amy schiet ook niet echt op. 3 a 4 dagen geleden zeiden ze nog dat ze elk moment zou gaan veulenen maar zie nog niks
baroen schreef:Reggea schreef:Amy schiet ook niet echt op. 3 a 4 dagen geleden zeiden ze nog dat ze elk moment zou gaan veulenen maar zie nog niks
was het van amy dat ze niet precies weten wanneer ze moest veulenen ( of wanneer ze gedekt is)?