Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

super tof!! Ik geloof dat ik er inmiddels ook wel uit ben. Dus unborn baby... Je naam is bedacht, groei gezond door en kom in april maar gezond ter wereld... Oh ja en laat me niet té lang wachten please

En voor haar tijd is ze inderdaad niet te zwaar!
toch een beetje teleurstelling maar beter gelijk goed doen dan achteraf blijven aanmodderen. En ik zie dat je je om het rijden alvast niet druk hoeft te maken.
nog eventjes doorbijten. Hopelijk knapt ze er van op. Beter wat langer wachten dan te snel willen. Al kan ik het me wel voorstellen.
) om te lezen dat ook jouw dierenarts zegt dat het geen kwaad kan en wings dus ook verdoofd is geweest voor haar pees. Goh weer iets waar we elkaar de hand in kunnen schudden
Engels,Frans en Nederlands no prob 
)
Dat is z'n spaanse temperament ook wel een beetje denk ik.

ik krijg dit er zo moeilijk uit, zijn korreltjes zijn heilig of hij wil gewoon rust tijdens eten ofzo het blijft gelukkig beperkt tot staartzwieren maar toch
Wanneer Miep sneu is word ik ook meteen veel te lief, gevolg is dat zij met mij wandelt ipv andersom. Een keer corrigeren is genoeg en dan volgt ze mij weer braaf, maar de ruimte die ze krijgt gebruikt ze toch echt wel 
Bij ons is het ook zo nat, blegh.
Peesblessures zijn echt ellendig ja. Maar het is zó oudjaar!
Naar mensen is Miep nu zo enorm aanhankelijk he, nog meer dan anders. Ze heeft de hele tijd dat ze in de bak stonden me in de gaten staan houden
De andere paarden worden inmiddels finaal genegeerd, alles op 4 benen vindt ze geen klap meer aan