Ik zie dat die van mij nog niet op de eerste pagina staat.. Wisper dragen van Bojengel en 10 mei uitgeteld.
melanie_h
Geplaatst: 01-04-11 14:07
Dames ik weet dat ik niet meer actief meeklets maar wilde toch even laten weten dat Aranka vannacht is bevallen van een klein perlino meisje met blauwe oogjes!
Whisperke
Geplaatst: 01-04-11 14:08
melanie_h schreef:
Dames ik weet dat ik niet meer actief meeklets maar wilde toch even laten weten dat Aranka vannacht is bevallen van een klein perlino meisje met blauwe oogjes!
Gefeliciteerd ik zag haar foto, wat een plaatje,..
Steffi_H
Geplaatst: 01-04-11 14:09
melanie_h schreef:
Ik had al gereageerd in je andere topic, maar nogmaals een dikke proficiat met je springlevend en gezond merrieveulen!!!
Oke dan weet ik dat... maar aangezien ze met der vorige veulen ook vrij weinig had.. terwijl de uier wel gewoon natuurlijk op gang was gekomen... Maar ook omdat de banden wel slap zijn(pudding) en er wel wat van hars uitkomt.. Ik staar mezelf namelijk niet helemaal dood op die uier aangezien er genoeg zijn die vrij weinig uier krijgen.. Maar ook omdat haar gedrag gewoon helemaal veranderd was...
Fabje lijkt nog niet klaar, maar goed dat je haar goed in de gaten houdt, DL. *Zit hier verliefd naar haar nieuwe Eee PC'tje te kijken die aan het installeren is*
Ik maak mezelf ook gek hoor heb hier nog wel een voorbeeld merrie staan van tjoepkes(nog van veulen vorig jaar wat niet weggetrokken is) maar dat is ze absoluut niet... Maar vond der gisteren erg vreemd doen.. ik hou haar gewoon goed in de gaten.. zou toch een van deze dagen moeten gebeuren denk ik...
Hahaah, ik heb ook voor 2 veulens een dubbele naam en dan nog de stalnaam erachter!
Melanie gefeliciteerd met het prachtige veulen van Aranka!!
Alice, je hebt gelijk dat je blijft waken, er kan zoveel fout gaan en dat wil je echt niet!!
Dustinlover, haar banden zijn al aardig slap. Uier kan nog beter gevuld. Maar jij kent je merrie het beste en uier hoeft niet perse te vullen, je moet doen wat je gevoel je ingeeft en niet wat anderen ervan zeggen/denken.
Ik ga misschien ook de camera online zetten via een ip web server, iemand ervaringen daarmee? Deze sluit je aan op de ontvanger van de camera en deze maakt verbinding met internet.
@ donja,hier wel zat mooie foto,s die je mag natekenen maar kan er helaas niks voor betalen...
net pepper lekker gepoetst,die is weer knettergek....
Anike
Geplaatst: 01-04-11 17:21
jullie gaan echt vreselijk hard zeg!!
We komen nu allemaal steeds dichterbij 'het' moment!! Spannend allemaal!!
Mel is nog steeds mooi drachtig, ondanks dat er rhino op stal was. Ze zijn nu nog met ze 3en drachtig, en de laatste moet eind mei. Zijn van de manege af, om evt bij t toch verwerpen van een veulen het virus weg te houden van de manege. Al denk ik dat Mel het gewoon lekker uit draagt, en we kunnen genieten van een klein hummeltje!!