zitake schreef:Uier is hier ook nog ver te zoeken hoor, maar goed, scheelt natuurlijk weer 25dagen met Ivy.
@balance: goh moeilijk, ze lijkt zo wel drachtig, alleen vraag ik me af wat je dan in de bak gevonden hebt/had.
En DAT is het 'm nou juist. Ik vond er geen foetus bij maar die kan zijn opgegeten door de kraaien en eksters. Ik vond het 's morgens vroeg. Ik was ervan overtuigd dat ze verworpen had, was er erg verdrietig over. Schuldgevoel omdat ik haar verplaatst had en ze daarvan stress had opgelopen. Dacht ik. Nou weet ik het niet meer. Wilde het eigenlijk hier niet schrijven, 'ik denk' verhalen zijn er meer dan genoeg. Nou ja. Toch maar gedaan en nu afwachten.
Balou_lover: ik heb het overwogen maar zo'n VA kan er ook vaak niets van zeggen zonder op te voelen. En dat laat ik liever bij dit kleine ding. Bovendien kan het, indien ze echt drachtig is, niet zo heel erg lang meer duren en kies ik dus voor afwachten. Mijn gevoel zegt heel duidelijk dat ze drachtig is maar ja... ik ben geen paarden fluisteraar LOL. Wel een luisteraar.