Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)Nicole288 schreef:Ai, da's minder nieuws Marije, wat is wijsheid, met een operatie ben je er mss het eerst vanaf, maar daar zit je natuurlijk ook niet zomaar op te wachten, het klinkt toch behoorlijk pittig.

Ik durf ze zo echt niet buiten te zetten, dan liever een dag binnen. Dit zal waarschijnlijk ook 1 van de weinige dagen worden dat ze binnen moeten blijven. Dat is hier nog niet gebeurt dit jaar. Ik hoop eigenlijk dat het dooien nu heel erg door zet, misschien kunnen ze dan vanmiddag nog even buiten. Ze zijn het er helemaal niet mee eens dat ze niet naar buiten mogen.
dan zijn de accu's zo leeg
silketje schreef:kyrkelover: das van de koudan zijn de accu's zo leeg
veel mooi foto's gezien en echt ronde buikjes! silke der buik valt echt niet op van achteren vind ik, gister foto's gemaakt maar geen vooruitgang, wel aan de uier, ga ze vergelijken met foto's van vandaag en plaats ze dan wel
marije: pijnlijk, heb er ook regelmatig last van
ze staan hier allemaal zonder ijzers momenteel maar als ze buiten geweest zijn en weer binnen mogen is het echt rustig aan doen want dan schuiven ze nog onderuit door de sneeuw die aan de hoeven plakt
dus een paar keer per dag lopen we aan de hand met ze naar de binnenbak en daar kunnen ze even dollen. Ik blijf mezelf voorhouden dat het maar voor even is maar leuk is anders.

In de bak ligt de eg ingevroren in de grond onder een laag sneeuw, dus ik kon met Neon nergens naar toe. Heb de stal uit moeten mesten terwijl zij erin stond. Nu vind zij het helemaal geen drama om een hele dag de stal niet uit te komen, gelukkig maar, maar ik kan nu met haar dus nergens naar toe. Poetsplaats binnen kan ik haar niet neerzetten, die is in het gangpad tussen de stallen en laat dat nu precies voor 3 hengsten zijn. Dan heb ik zeker de poppen aan het dansen. Hoewel ik dat morgen toch echt wel ga doen als ze die bult niet weggehaald hebben. Ik heb nu alleen de stront uit de stal kunnen scheppen, maar bij haar plasplaats kon ik zo niet komen (moet haar vast zetten anders ontsnapt ze zeker). Gelukkig was het nog niet supernat, maar toch.