Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
draaakje schreef:ja daar denk ik aan nicole, maar kan het me haast niet voorstellen. syl heeft ook wat witte haren op haar gezicht, maar dat is van ouderdom, want dat had ze 5 jaar geleden nog niet. begint stekelharig dan ook bij de ogen? (net als schimmel)
Neonlight schreef:Hier weer op de goede weg, we gaan weer omhoog met de melktest, van 6 naar 7.Wel nog steeds kleurloos, maar......Neon wil toch niet onder doen voor Mira!
http://img.photobucket.com/albums/v608/ ... 160014.jpg
Ook hier is nu het bordje "pas op, zwenkt uit" nodig.![]()
En ik weet het, heel erg shocking voor diegenen die Neon kennen van haar eerdere drachten, voor mij is dit ook shocking.![]()
KootMiraDrum schreef:mvanbochove schreef:KMD: Heb jij je BA op de slaapstand staan? Zoja, werkt dat goed? Ik heb het niet aan staan,
omdat ik bang ben dat ik het anders mis.. Of hebben andere mensen misschien ervaring met de slaapstand?
Volgens de status-sms die ik krijg staat hij op slaapstand, wat wil zeggen dat als ze korter dan 3 1/2 minuut plat ligt, ik een oproep krijg. Met dat megalijf kan ze gewoon niet lang plat liggen, dan komt alles in de knel, en het veulen zal er ook wel bij protesteren. Heb al geprobeerd em uit te zetten, door een sms met SL:0 te sturen, maar doe blijkbaar iets vaut
lientje89 schreef:porva maakt t ook weer spannend.. is 36,8 niet een lagere temp ook dan normaal voor haar... (dat ze dan misschien wel snel bevalt nu??)