MM; Je moet afzien, met je arme bijna-overdragende merries.

Muzefee; Ze is mooi! Leuk koppie hoor
En moeder ziet er goed uit!
Frenia; Miranda laat Puzzel dit jaar door Blue Boy dekken (Staat bij haar op stal
)
KMD; Super foto's weer van Binti! Arme Mira dat ze gisteren nog zo'n koorts had 
Muzefee; Mooie naam, Ninthe. Klinkt lekker.
Frenia; Chenoa is lelijk geworden
Milo zit op het moment ook écht in zijn naarling periode, hij gaat alleen maar in de hoogte, nou moet hij echt een keer weer de breedte in gaan.
(Hij is GROOT!! Met zijn 8 maanden is hij al 1.45m
) En dat van die gigantische hoeveelheid te verwerken foto's ken ik. Wordt je niet altijd even blij van. 
Amandake; Merrie's zien er goed uit
Tienn; Bij jou is het ook al bijna zover! Spannend hoor 
Biancaa; Hmm, vervelende situatie. Wij hebben hier wel een sloot, maar daar zit een paar meter gras tussen en nog stroomdraad en schapengaas. Daar gebeurt niks meer
Zit er helemaal geen stroomdraad tussen?
Fieeek; Gefeliciteerd! 
Pauk; Uiers zien er goed uit 
Hier heb ik nog niet over veulennamen nagedacht. Heb wel een stuk of 3 merrienamen die ik wel leuk vind. Hengsten namen heb ik nog GEEN idee van
Maar die negeer ik. Als ik nou geen naam verzin krijg ik vast alleen merrie's
(Nee, ik overdrijf, tegen de tijd dat ze echt spannend worden zal ik daar wel een beetje over na gaan denken
)
Verder ga ik Blossom vandaag voor het eerst de birth alarm om doen (in slaapstand weliswaar) Ik verwacht nog geen veulen, maar dan is ze iig aan dat ding gewend tegen de tijd dat het wél echt spannend wordt.