Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
cheyenne01 schreef:ik zou het ook wel leuk vinden als jullie hier allemaal waren......dan ging ik naar bed
djuno schreef:Cheyenne...adem je nog?
Kimmes schreef:cheyenne01 schreef:ik zou het ook wel leuk vinden als jullie hier allemaal waren......dan ging ik naar bed
Ja,doei
cheyenne01 schreef:volgens mij houd ze me voor de gek, ik ga zo nog 1 keer kijken en dan naar huis, de stalhouder komt zo weer terug en het werk overdag gaat gewoon door....morgen weer een update en bedankt voor jullie meeleven......
groetjes
dana
Kimmes schreef:cheyenne01 schreef:volgens mij houd ze me voor de gek, ik ga zo nog 1 keer kijken en dan naar huis, de stalhouder komt zo weer terug en het werk overdag gaat gewoon door....morgen weer een update en bedankt voor jullie meeleven......
groetjes
dana
Graag gedaan
En als ik zo die uierfoto zie,dan denk ik:dat kan nog wel even
djuno schreef:@Annetje...heb jij mijn sms-je nog gekregen?
Kimmes schreef:cheyenne01 schreef:volgens mij houd ze me voor de gek, ik ga zo nog 1 keer kijken en dan naar huis, de stalhouder komt zo weer terug en het werk overdag gaat gewoon door....morgen weer een update en bedankt voor jullie meeleven......
groetjes
dana
Graag gedaan
En als ik zo die uierfoto zie,dan denk ik:dat kan nog wel even
Stacey schreef:Ja Aniek, ik ben ook wel nieuwsgierig nu.
Faniek schreef:Staat ook op de eerste pagina
maroes schreef:@Cheyenne achteraf kan je hierom hard lachen![]()
Kimmes,Snoopy en ik hebben afgelopen jaar ook bij onze merries gewaakt![]()
Bij mijn merrie hebben we 11 nachten geslapen,elk half uur je wekker zetten,ik dacht dat ik knettergek werd,maar ik zou het zo weer doen.Wat een leuke tijd was dat
MarijeR schreef:Als ik dit zo lees ben ik toch maar blij met een DA die wat van drachtigheid weet....
Mijn vaste DA heeft het ook wel eens mis gehad op 2,5 maand maar hij laat tenminste uit zichzelf een collega komen met een scanner als hij twijfelt en tegenwoordig komt hij altijd mee om er meer over te leren als zijn collega hier komt om te scannen/opvoelen.
Maar op 5 of zelfs 9 maanden mag een DA het imo echt niet missen hoor
Het is niet alleen het veulen wat er zit, een baarmoeder met een veulen en zoveel vruchtwater is echt behoorlijk groot.
En een baarmoeder van een lege merrie voelt gewoon veel slapper aan dan bij een drachtige merrie...
@ Faniek, hoe groot is die stal waar de pony's staan? Het lijkt net of het beeld wat vertekent en dat de stal zo klein lijkt op de cam.