Hier net de paarden weer binnen gezet... kudde was er onrustig. 2 merries probeerden minke op te jagen en de jaarling probeerde te drinken.... vertrouw het niet helemaal
Ben benieuwd wie van jullie de volgende zal zijn! Toen we vannacht gaan kijken waren stond ze eigenlijk meteen recht en begon ze ook te drinken. De dierenartsassistente heeft ze zien mesten, alleen nog niet geslapen dus als ze tegen de middag niet zelf ging liggen, ging ze een handje helpen.
Gefeliciteerd iedereen met de geboortes prachtige veulens stuk voor stuk.
Onze kleine druif is al lekker buiten heerlijk in het zonnetje briesje erbij top dag Ze moet nog wat uit de kreukels maar lijkt al heel leuk
Cioccolato
Geplaatst: Gisteren, 17:32
Het contrast in foto's Maar de oudste is nu 2 weken, prachtige eigen houding
En de heer van gister ochtend is ook al even lekker los geweest
Na de extreme hitte mag de kleine de wei op en hopelijk samen ravotten van moeders
DDDara
Geplaatst: Gisteren, 18:23
Gefeliciteerd met alle veulentjes!
Hier vandaag weer de deken afgedaan bij Va Va Voom haar moeder, en Va Va durfte zo waar de stal in dus ik dacht die herkend eindelijk haar moeder....... Maar nee hoor.... ze ging naast de deken staan die over de stal wand hing want dat was haar moeder.... En de bruine merrie vond ze helemaal niets. Nieuwe mint groene deken op mama en daar was ze weer mama was weer terug
Hele babyboom de afgelopen dagen! Gefeliciteerd met alle knappe veulens allemaal
DDDara, hopelijk kan je lang genoeg mint groene dekens blijven vinden of krijgt kind het door
nieky1993
Geplaatst: Gisteren, 20:21
Wat een veulen boom zeg
Busymissy nogmaals gefeliciteerd . Fijn dat het zo goed ging allemaal
Cioccolato jij ook nogmaals gefeliciteerd leuk hoofdje zit erop
Seven jij ook nogmaals gefeliciteerd wat een lange stelten heeft ze. Mooie kleur ook ik heb overigens ooit zo een echte zwarte gehad die toch zwart bleef.
Romy_L1998 nogmaals gefeliciteerd . Mooie veulen met een mooie kleur
Winston_f dr uier vult al mooi zo te zien.
Melvern gefeliciteerd En succes met je andere merrie
Wisanda2003 Dat is inderdaad erg raar gedrag van de kudde.
DDDara ik moet nog steeds wel lachen met je veulen en de mint groene deken . Dat wordt deken ophouden tot het afspenen
Carlos is ook al wat meer uit de kreukels. Hij is echt onbevreesd . Gisteren kon de veearts hem los enten in de stal en vanavond liep hij zo de stal uit terwijl ik hooi aan het geven was. Doei mam, ik ga op onderzoek heerlijk dier als alles doorgaat is hij ook al verkocht. Soms bizar hoe gewild deze kruising is
Lijst veilige merries. Stuur mij een pb als je op de lijst wil Pony's vanaf 300 dagen, paarden vanaf 320 dagen Bussymissy - Mientje - 349 dagen Magic_lover - Ivana - 329 dagen. Nieky1993 - Tina - 328 dagen
Hier is mevrouw zich aan het voorbereiden. Zag dat ze 's nachts veel naar buiten keek. Ze slaapt ook veel, maar hooi gaat ook goed op. Ze checkt de hele tijd waar ik ben en is ook vocaal heel duidelijk.
Vorige keer wilde ze laatste dagen steeds de stal in en dat mocht natuurlijk. Nu gaat ze voor de stal staan. Ik doe hem steeds open en dan kijkt ze of loopt weer weg. Net of ze even wil controleren of ie wel open gaat als ze dat vraagt.
Verder rustig. Was lekker weer. Durf haar alleen niet meer zo in te pakken, maar heb ook nog simpele vliegen dekens, dus dan die maar. Die zijn zo af of zet ik de schaar in. Maar 's nachts sws op stal en niks op.
Vrijdag de 13de kon niet mooier beginnen. Om kwart voor 4 is Pebbles bevallen van een merrieveulentje. Zo hebben we 2 geweldig mooie valk merrieveulens in 2 dagen tijd