Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, zo heb ik nog gehad dat ik om 04.00u keek en niks aan de hand, rustig en volop eten en 05.45u staat er een rondhuppelend, droog veulen naast. Ph verandert bij haar ook snel.
Cioccolato schreef:Ja ik blijf daarom ook wel fan gewoon ouderwets waken![]()
T is allemaal niet makkelijk dat fokken
je probeert dan zo goed mogelijk te begeleiden en dan toch....
nu al een pittige tante of heer!

stephanie141 schreef:Dit jaar voor het eerst met een vulva alarm. Aangezien een geboortesingel niet werkt als de merrie staand bevalt. Net als vorige keer was het veulen binnen 5 minuten (2x persen) geboren. Met een vulva alarm ben je er altijd optijd bij, het is alleen wel een kostbaar alarm en moet door een dierenarts geplaatst worden .

Charisma schreef:Zwarteheks: nog gefeliciteerd met jullie veulen! Knap meisje hoor!!

En geboortemelder, hoewel ik ook al heb gehad dat haar hoofd niet plat genoeg lag en hij dus niet af ging. Afgelopen jaar heeft de melder ons wakker gebeld, toen verraste ze ons nog enigszins want waar Sarona de eerdere veulens netjes kegelde had ze dat nu niet gedaan.

goldenarrow schreef:Ze probeert hem nu op te laten staan. Mijn hart breekt
Je weet dat ik jaloers ben he
stephanie141 schreef:Dit jaar voor het eerst met een vulva alarm. Aangezien een geboortesingel niet werkt als de merrie staand bevalt. Net als vorige keer was het veulen binnen 5 minuten (2x persen) geboren. Met een vulva alarm ben je er altijd optijd bij, het is alleen wel een kostbaar alarm en moet door een dierenarts geplaatst worden .