Hier valt bar weinig te zien de hele dag al.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kabayo schreef:Prachtige foto inowa zo met de misthier de hele dag zon, pas om 4 uur dichte mist
Fiore ook al aftellen! Gaat snel zeg!! Ben zo ontzettend benieuwd wat ze er van bakt. Waar hoop je trouwens op? Weer een blonde dame?
Suffie wat ontzettend lief die pony met je dochter in de bixie. Mijn moeder was jurylid van de bixie en ik ging altijd mee te schrijven, genieten was dat
Geweldig die hayplay. Zou hier iets zijn voor in de box. In de wei rolt die de sloot in en in de paddock onder het hek doorzou wat sneu zijn haha
Als jij je pakkende naam hebt gevonden gewoon gebruiken. Bij de friezen hebben heeeel veeel paarden namen van goedgekeurde dekhengsten (of miss 1 letter verschil)
SparklingApp. Mee eens. Veelste koud om nu een kindje te krijgen![]()
StalHD in volg je topic!
Chantal ze ziet er goed uit! Mooie merrie
Marije1502 dat is al snel! Heb je een foto van haar vorderingen? Of is het nog niet zo spannend?
Ice zoekt echt goede plekjes uitlady deed dat vroeger ook altijd. Verstand komt met de jaren??
Hinte spannend!!
Laatste x springen voor lady, na de dracht maar weer een x. Was 1 klein sprongetje. Wil geen risico's nemen
[ [url=m/VR825Y.png]Afbeelding[/url] ]
Nog 124 dagen te gaan
inowa schreef:Ik heb ook al namen maar die voor een hengst ben ik nog niet zeker van.
Dus als iemand sjieke (bij voorkeur engels,iers,keltisch,welsh,schots) namen met de E weet.
Merrie word hier RoughClouds Eliana (Eliyana,net wat ik mooier vind)
linda2008 schreef:Crines, nou ja.. gerust? gerust? de DA was nog niet weg of ik begon me al zorgen te maken of ik nu wel goed had gedaan aan dat opvoelen...![]()
Kabayo schreef:Fiore ook al aftellen! Gaat snel zeg!! Ben zo ontzettend benieuwd wat ze er van bakt. Waar hoop je trouwens op? Weer een blonde dame?
Cynthia82 schreef:Kabayo schreef:Fiore ook al aftellen! Gaat snel zeg!! Ben zo ontzettend benieuwd wat ze er van bakt. Waar hoop je trouwens op? Weer een blonde dame?
Op een voshengst zonder aftekeningen
Het wordt voor mij veel te moeilijk als het een valkmerrie of palominomerrie wordt.
Dan kan ik echt niet kiezen! LaVie houden en dan met twee volle valkzussen verder gaan? Of valk/palomerrie van Fiore en dan met moeder en dochter verder gaan en drie generaties hebben?
Ach.. van de zomer staan ze alle vier bij elkaar op het land en dan voel ik vanzelf wel of mijn gevoel meer naar LaVie of Fiore dr baby trekt (hoop ik!).
En wat bedoel je met 'weer' een blonde dame?Vie is valk, ja! Hartstikke zwart dus
Een klein sprongetje? Lady denkt daar anders over
Kabayo schreef:Laatste x springen voor lady, na de dracht maar weer een x. Was 1 klein sprongetje. Wil geen risico's nemen
goeroe schreef:Kabayo schreef:Laatste x springen voor lady, na de dracht maar weer een x. Was 1 klein sprongetje. Wil geen risico's nemen
Zonder zadel en met plassen in de bak en dat noem je geen risico nemen?![]()
Wat geweldig dat mini-halstertje.
Kabayo schreef:Zonder zadel springen is alleen risico voor de ruiter heen plassen liggen er elke winter, ze heeft gewoon grip dus snap t risico niet? En op de plek van af zetten en landen was het gewoon droog
goeroe schreef:Kabayo schreef:Zonder zadel springen is alleen risico voor de ruiter heen plassen liggen er elke winter, ze heeft gewoon grip dus snap t risico niet? En op de plek van af zetten en landen was het gewoon droog
Rustig, het was maar een grapje.Ik rijd al heel lang niet meer, maar met mijn rijkunsten zou ik ongetwijfeld de bodem van de plas verkennen, vandaar.
Kabayo schreef:Wat jammer dat je niet meer rijd! Je mag altijd met lady plassen verkennen hoor hihi
Silly1972 schreef:Nee, ging nl om Call me handsome, en die hengst heet Call me Mr handsome, dus het is al niet hetzelfde, maar vind het nu niet speciaal meer,zit er heel wat jaargangen tussen dan is het wat anders, maar nu lijkt het dan alsof ik het jat.