Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pretty schreef:Het stomme is dat ik het zo niet meer zie,ik ben het gewoon en ze is elke dracht zo zwaar,maar als ik een foto aan iemand toon van Vera dan schrikken ze zich rot van die buik.![]()
Ze geeft wel precies elk jaar grotere veulens met langere benen (ondanks haar eigen euh niet zo luxueus figuurtje) , dus ik ga echt blij zijn als deze bevalling weer achter de rug is.
Azara duurt langHeeft ze echt niks van uier nog? Heb je een foto?
Evelyne ja hoor. Gekocht als lief klein schattig veulentje van 4 maanden oud. De hangbuikzwijnlooks kwamen later pas.
Fotsy schreef:tinniie eindelijk, die komt vandaag nog
knappe meid vulina, en alleen hengstjes aanhouden, heeft dit een speciale reden?
azara pfff wachten duurt echt lang he
pretty ben je zeker dat je destijds een gewone pony gekocht had, ze lijkt me meer een hangbuikpony![]()
pol1 kan je ook niet helpen, hier blijven ze heeeeel lang samen lopen (tot jaarlingen lopen nog bij moeders, drinken wel niet meer) maar even een vraagje uit nieuwsgierigheidwaarom wil je nu al gaan werken met je merrie, dat wist je toch al toen je aan fokken begon dat je dan paar maand niet kon rijden, toch niks mis mee met de merrie wat tijd met haar veulen te geven?
Caesar schreef:En Crines succes nog met wachten, ze houdt het goed in spanning. Je nieuwe merrie liep toch vrijwel gelijk met deze merrie?
Cynthia82 schreef:Crines, wanneer ging je ook alweer naar Spanje? En voor hoelang?