Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
suffie schreef:Neonlight schreef:Ja, die camera's zijn echt goed, en dat voor weinig geld. Zijn er meer in dit topic die ze hebben. Ook fijn dat er een app bij is en je overal je camera ook kunt bedienen.
Ik ben ook echt zo blij met m'n Aldi camera, dankzij jou Neon!!
Bonny_CT schreef:Die camera van de Aldi lijkt super op die ik heb. Alleen ander merk. Maar krijg em zonder kabel niet werkend. Is een watch bot. Iemand tips?
Welke app hoort er bij de Aldi camera?
rockey schreef:och wat een schatjes komen er voorbij! vind dat toch wel heel lief die kleintjes hoor!!![]()
nou hier hebben we nog niks.
gisteren avond zijn we uit eten geweest, ik keek af en toe op de camera en vond haar toch wel erg druk met haar staart... dus op de terug weg toch even op stal gestopt en toen stond ze echt gigantisch te schuren, met heel haar lijf. ook hingen er weer druppels aan en voelde ze super klam aan, vooral bij haar buik en tussen haar voorbenen. dus ik had even hele stiekeme hoop. al wil ik na afgelopen 3 weken niet gelijk teveel verwachten, en gelukkig maar, want we hadden vanmorgen weer niksdus mevrouw staat weer lekker op de wei en vanmiddag maar weer even bekijken hoe ze er bij staat.
succes voor diegene die ook bijna moeten!