Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
peetje82 schreef:ik ben zo blij met mn spotgoedkope cameraatje!Anders loop je al gauw steeds te gluren.
"nadeel" is dat je 's nachts een lampje aan moet laten,maar dat vind ik niet erg.
Neonlight schreef:Hier werd de nageboorte ook regelmatig weer uitgegraven uit de mesthoop door de hond. Die hond is vorige week ingeslapen, de andere 2 doen het gelukkig niet.
Ik ben benieuwd naar nieuwe foto's onley, kun je misschien ook een uierfoto maken van onderaf gezien?
onley schreef:@ Haboshof de melk loopt uit haat eigen ik ben er dus verder niet aangeweest voor de foto of zo
vanmorgen hing er niks aan en nu wel weer ik ga er dus verder ook niet aan vind ze niet zo fijn
dus ik laat de boel lekker met rust
Ja ik zag indd net ook dat de boel aan het zakken is en de staart er op licht zeg maar.
nou ja we zullen het wel zien ze zal het toch wel doen als ik er niet bij ben helaas
maja hopelijk gaat gewoon alles goed en ik kan niet meer doen dan 1 x extra om te lopen