Gisteren ging zo nog harder dus ik hielt mij hart al vast vandaag pff.
http://www.zippyvideos.com/7564415646868146/mov03866/
Het veulen zal wel denken milkshake

@ Muzefee van harte, weer een paabeeb erbij
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ze is écht zo supermooi
Dus dit is écht snel. 't Is niet vaak gebeurd dat een veulen binnen de eerste 12 uur dattie op de wereld is al een naam heeft.
echt naarling
hij bleek me toch niet helemaal vergeten te zijn
foto's gemaakt, maar wanneer die online komen
heb nl ook nog zo'n 350 foto's van gisteren staan (familie en Fries Orlando) en nog eens zo'n 250 foto's van Tinkerbell en Angel en Dilhara.
de muts! 

en ze heeft er helemaal geen last van 

we hadden nogal bekijks
vooral toen ik zei dat ie pas vandaag een maand oud is!!! Ben echt mégatrots!
ofwel is dat USA ofwel België gok ik...ben benieuwd
(bij wijze van spreken dan
ik wou wel, maar durfde niet
)
.
]

uier bij Awa is wel meer toegenomen maar nog niets geen melk e.d.
heb gister een lekker stapritje gemaakt met haar in het bos
Muzefee schreef:Bij ons moet het wel binnen een bepaalde tijd, maar gebeurd wel eens dat we later zijn.
Degene die heel lang naamloos rond hebben gelopen waren zonder papieren, geen problemen dus bij insturen geboortebericht. Charming Daylight heeft zelfs een jaar geen naam gehad, toen zijn vader onverwachts overleed heeft hij dezelfde naam als zijn vader gekregen.
Ik heb al wel namen, eentje voor een merrie, en eentje die zowel voor een hengst als een merrie kan, maar beide namen zijn voor een appaloosa getekend veulen. Als ik net als vorig jaar een effen veulen krijg zal ik nog hard na moeten denken.
dan wordt dat met nieuwe maan
(wanneer is die?
)
ze ziet er goed uit!
bij iris zie ik niet veel verandering?
Gefeliciteerdddd!! Wat heeft ze een mooi kleurtje zeg! Je hebt echt ene mooie naam uitgekozen, past heel goed bij de prachtige dame 
Wat nou als Angel niet gelijk drachtig raakt van Curran? Blijft hij nog wel een poosje in België? Dank je wel voor je antwoord op mijn vraag. Ik bedoelde ook de maand erna hoor. Dus de eerste hengstigheid na de veulenhengstigheid, pfff voel me erg blond de laatste dagen
Het lijkt ook zo kort nadat het veulen is geboren
Ze zijn nog zo klein... 
Maar wel even bij Noa gaan kijken, ze heeft al aardige uiers die ook al aardig opgezet blijven. Verder waren haar banden vandaag iets losser. Klinkt misschien raar, maar haar staart is ingevlochten en die hing net iets boven de grond. Vandaag hing hij dus op de grond
Ook hield ze haar staart vandaag regelmatig van zich af, met zo'n boogje.