djuno schreef:Weetjes??
ik wee(t) het niet......nog nooit meegemaakt, meestal doen ze het als ik net weg ben....
ze heeft der staart wel omhoog
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
djuno schreef:Weetjes??
Faniek schreef:Heeeeeeeeeeeeeeey
Je kunt Fabi nu op de cam zien
maroes schreef:@Faniek wat leuk Fabi op de cam![]()
@Cheyenne,kan je haar op een cam zien ofzo of moet je iedere keer naar haar toe?
cheyenne01 schreef:ze heeft der staart wel omhoog
Kimmes schreef:cheyenne01 schreef:ze heeft der staart wel omhoog
Gewoon losjes liggend of strak omhoog?
ThePast03 schreef:Loopt ze rondjes, gaat ze liggen ,weer opstaan en weer rondjes lopen?
Heb je het idee dat ze weeen heeft?
ThePast03 schreef:Is er iemand bij je om te helpen als ze eventueel gaat beginnen?
cheyenne01 schreef:ThePast03 schreef:Loopt ze rondjes, gaat ze liggen ,weer opstaan en weer rondjes lopen?
Heb je het idee dat ze weeen heeft?
ze ging zo straks liggen, had ik nog nooit gezien, staat nu weer en loopt rondjes.....heb niet het idee dat ze weeen heeft maar ik had ook niet het idee dat ze drachtig was.....ik vertrouw haar voor geen meter
maroes schreef:Cheyenne wat spannend,wat jammer dat je wat ver weg woont ,anders hadden we even langs kunnen komen met zijn alle
cheyenne01 schreef:wel slecht om dat op marije der forum te doen he......
ze staat nu gewoon weer te eten.....poepen.....eten..poepen....
Kimmes schreef:Hoe zijn haar uiers?Zijn ze al helemaal vol,heeft ze hars of drupt ze melk?maroes schreef:Cheyenne wat spannend,wat jammer dat je wat ver weg woont ,anders hadden we even langs kunnen komen met zijn alle
Dat dacht ik ook al