Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) dat veulentje van je nicht is echt lief 
Ik heb het veulen ook weinig zien bewegen. Het beweegt nu langzamer, niet meer van die kleine rotschopjes 

gelukkig is het veulen van lowara er nu! Maar had je op een hengstje gehoopt? Ik heb liever een merrie, dan zal ik wel een hengst krijgen

leuke foto's joh vooral die laatste
)

Maar ik denk dat de uier van siena pas tijdens de bevalling of pas ervoor vol loopt. Weet je wel zeker dat je goed hebt gerekent? 

trouwens je onderschrift is gaaf!
(dat laatste he)
er zijn zoveel mensen die me vragen of ik goed geteld heb
Maar ik heb hier het dekbewijs liggen waarop 12 mei staat.Dus 11 maanden is dan 12 april. Sommige rekenen 11 maanden+11 dagen, dan was het nog 23 april. En niet ergens in mei
Ze wil gewoon een record vestigen!
Ze had dit keer ook echt hele erge stinkpoep, bah. Vulva onderaan iets vochtig en uier is echt opmerkelijk groter, ben ik echt zo blij mee. Ik hoop echt dat ze nu eindelijk eens vaart maakt, want straks is m'n vakantie alweer voorbij... 
Zou ze nu eindelijk? en sorry dat ik je beledigd heb
Jeetje hoe houd je dat vol zonder gek te worden. Nou ik duim voor je.Hannelore schreef:
Vrijalover: Ik heb het vermoeden dat bij mijn merrie ook d'r uier pas bij bevalling gaat vollopen. Wat denk je van je merrie?Is ze rustig?
Maar dat kan snel veranderen, het is een dik kwartier fietsen dus ik weet niet hoe ze er nu bij staat. Dus word weer spannend morgen
we zien wel 
staat ze bij huis?
)