Het "Dikke" Buiken Topic!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

peach2001

Re: Het "Dikke" Buiken Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 13:52

Hier eindelijk een hoopvolle update: De slijmprop is er af! ipv da afscheiding vond ik net een grote natte streep naar haar bil en daar een enorme natte vlek. Het rook heel zoet eigenlijk, heel apart, een beetje cocos en salmiak.... Verder nog niet te zien, geen harsdrupjes enzo...

Vanmiddag geboren bij mijn nicht:
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=59&t=405829

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 16:53

wat appart shamalarabs! (lastige naam trouwens Tong uitsteken ) dat veulentje van je nicht is echt lief Lovers

Vreya heeft ook nog steeds niets hoor. Uier is WEER groter en als je er tegenaan stoot spuit er een beetje doorzichtig spul uit.. Nagelbijten / Gniffelen

Het veulen is ook duidelijk meer ingedaald, maar de flanken zijn nog niet echt ingevallen. vulva lang. verder was ze vandaag gewoon super vrolijk, kwam lekker naar je toe en ze genoot echt van mijn poetsbeurt Haha! Ik heb het veulen ook weinig zien bewegen. Het beweegt nu langzamer, niet meer van die kleine rotschopjes Lachen

even hoe ze er vandaag bij stond, diikkee buik Tong uitsteken
Afbeelding

als ze omhoofg kijkt valt het al een stuk minder op Knipoog
Afbeelding

en de uier, spenen staan op ploffen Haha!
Afbeelding

wat denken jullie, gaat ze het nog lang volhouden? eerste veulen al 1 week over tijd...
Laatst bijgewerkt door vrijalover op 02-05-05 16:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 16:53

zoooo nu kan ik mooi jullie allemaal een beetje bijstaan in deze moeilijke tijden voor jullie.
zucht.. wachten is het ergste wat je kunt hebben he!

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 16:55

en jij kan het weten Haha! gelukkig is het veulen van lowara er nu! Maar had je op een hengstje gehoopt? Ik heb liever een merrie, dan zal ik wel een hengst krijgen Clown

Gitta

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 17:06

Mistral: Gefeliciteerd hooor!! Zijn er toch (ook buiten dit topic)weer een boel geboren afgelopen week leuk hoor!!!!

ShamalArabs: wat een lieverd veulen van je nicht nou jij nog Knipoog

Ik ga vanavond weer bij mijn dikke dame kijken staat nu dus heerlijk op de wei zeiknat te regenen tja gisteren was ik nog zo blij dat ze dag en nacht de wei opgingen nu niet echt meer Knipoog

Annemiek: heb zo over jasmijn heengekeken Bloos leuke foto's joh vooral die laatste Knipoog
Laatst bijgewerkt door Gitta op 02-05-05 18:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Syrianda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 17:31

En we zitten op 13 dagen overtijd! Vanmiddag stal gebeld, ik zat op het werk en wilde even weten hoe het ervoor staat.
Nou niks aan de hand hoor! Mevrouw is harstikke rustig en geniet van de wei. Totaal geen tekenen, naast de gewone die ze al 2 weken heeft, dat ze vanavond gaat bevallen.
Echt niet te geloven hoe lang haar veulen binnen blijft. Ik moet er toch niet aan denken dat je tot 370 dagen doormoet! Kun je mij afvoeren.
Nou afwachten maar. Hopelijk is ze vanavond toch wat onrustig.

Nada

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 17:33

ik ga morgen op vakantie ( Boos! Verdrietig )
echt geen zin in, weg van de paarden..
maar ik verwacht wel dat de merries die nu op ploffen staan, dan wel een lief veulentje hebben... Haha!
hoop niet dat ik dan teveel moet bijlezen...

Sjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 18:05

De uier is weer meer gaan zakken, het ziet er hoopvol uit. Nog niet eens zoals bij Vreya ofzo hoor, alleen die zakken een beetje zo, maar de spenen blijven bij Siena naast elkaar staan.
De vulva en banden doen niets. De staart kan wel hoger, maar de staartwortel kan nog niet echt hoog.

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 18:13

aah.. nouja, kan jij vannacht lekker slapen Knipoog
Bij vreya kan de staart trouwens ook nog niet helemaal op de rug hoor, hij komt wel een eind, maar nog lang niet plat. Ze houdt hem ook zo tegen Rolleyes Maar ik denk dat de uier van siena pas tijdens de bevalling of pas ervoor vol loopt. Weet je wel zeker dat je goed hebt gerekent? Tong uitsteken

TJlover: hele fijne vakantie! Ik vrees dat je wel veel bij te lezen hebt Knipoog

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 18:17

Hee Mistral, gefeliciteerd!!!!! Jammer voor je DA, hij zal nu een dorst hebben Haha!

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 18:57

Roosje : Wow wat een uier!
Sjen: ze heeft wel vaak ’s nachts verschijnselen zeg, kreunen enzo
Annemieke: dikke buik al leuke foto die 2e !
Shamalarabs: lief veulentje
Vrijalover: ze gaat goed!

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 19:12

jaaaaa,eindelijk heefd nicoline tekens.
ze zit nu al op 360 dagen dracht en ze word nu heel erg rustig en lui en moe.
als ze een paar passen neemt is ze al moe en ze drinkt veel en eet heel erg weinig.
terwijl ze normaal gesproken echt een vreetzak is.
ze heefd hele slappe banden maar geen uier.
we denken dat het veulen deze week komt en de uier pas na de geboorte

Toutiemeis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 19:13

Update van Toutie... Heb eindelijk een camera (te leen)!
Buik van links:

Afbeelding

Buik van rechts:

Afbeelding

Buik achter van rechts, ingezakte billen:

Afbeelding

Buik achter van links, weer slappe billetjes:

Afbeelding

Uierfoto's:

Afbeelding
Afbeelding
Beetje onduidelijk, maar let op het ienieminie prutje op de rechter Tong uitsteken
Afbeelding
Afbeelding

Vulva, lang slap en gezwollen:

Afbeelding

ok, hoelang nog? Boos!

Sorry voor zoveel foto's..... Bloos

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 19:31

Inowa: Wat spannend!
toutiemeis: zo! dat gaat goed, mooie buik en uier al!

Myrdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 19:51

Mooie uiers vandaag Haha!
Straks weer naar Myrdal toe, kijken hoe het is. Zij is ok al zo sloom en eet minder, ze laat zelfs hooi liggen. Ik denk ook dat Myrre pas echt uier krijgt tijdens of na de bevalling.
Zo eens zien wie nu de eerste is Haha!

Toutiemeis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 20:08

Nou zeg.... Bloos

En ik was al zo blij met mijn ienieminie prutjes (pak je vergrootglas erbij...)

Cute

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 20:20

Arme merries, alle edele delen worden zomaar op internet gezet Tong uitsteken
Mijn merrie is vandaag 7 dagen overtijd. We hebben een dikke buik, dikke uiers (vooral smorgens) en redelijk slappe banden. Maar dit had ze een week geleden al en sindsdien is er niks meer veranderd.

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 20:22

toetiemeis: zo he wat een mooie buik! Mooi ze glimt ook mooi Kwijl
Uier komt er ook al aan zo te zien. spannend Haha! trouwens je onderschrift is gaaf! Haha! (dat laatste he)

myrdal: ik ben benieuwd naar je update zo meteen Haha!

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 20:27

Roos is gewoon rustig. Ik ga er vanacht (als ze vanavond zo rustig blijft) maar 1 keertje uit.
Ze is super voorwaards, toen ik ff met haar ging grazen langs de weg vloog ze het erf af en ze vloog weer terug toen we terug gingen. Buik aanwezig, vulva slap maar niet meer open, uier groeit nog steeds(ziet er nu een beetje uit als die van Toutiemeis), banden ook nog steeds slap. Ze is nu weer veel meer met van alles bezig dan afgelopen dagen, toen had ze alleen aandacht voor zich zelf.

Sjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 20:37

@ Vrijalover: Boos! er zijn zoveel mensen die me vragen of ik goed geteld heb Knipoog Maar ik heb hier het dekbewijs liggen waarop 12 mei staat.Dus 11 maanden is dan 12 april. Sommige rekenen 11 maanden+11 dagen, dan was het nog 23 april. En niet ergens in mei Boos! Ze wil gewoon een record vestigen! Bloos
@ Toutiemeis: wow, ziet er goed uit. De spenen zijn alleen wel vrij klein, maar volgens mij is dat meer haar type.
Ik denk niet dat het nog een maand ofzo duurt bij jou, maar ja merries...als je de uitgerekende datum niet weet, kan ze je helemaal voor de gek houden. Misschien is ze dan wel 300 dagen pas, of weet je wel ongeveer welke maand ze gedekt is?

Siena was vanavond erg onrustig.... Haha! Ze had dit keer ook echt hele erge stinkpoep, bah. Vulva onderaan iets vochtig en uier is echt opmerkelijk groter, ben ik echt zo blij mee. Ik hoop echt dat ze nu eindelijk eens vaart maakt, want straks is m'n vakantie alweer voorbij...

wennie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 21:20

Ik ga ook maar even meelezen, is wel leerzaam Lachen
Ik word namelijk ook mama (zie viewtopic.php?f=59&t=405809 )

Zie dat veel mensen s'nachts bij hun paardje gaan kijken. Vanaf welk moment doen jullie dat en om de hoeveel tijd?

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 21:22

spannend sjen! Haha! Zou ze nu eindelijk? en sorry dat ik je beledigd heb Bloos Tong uitsteken

Syrianda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 21:29

Sjen: Dus ze was niet helemaal haarzelf. Mhhhh zal dat dan een teken zijn. Ik hoop het voor je. Jij eerst en daarna mijn merrie Bloos
Of zijn er nog meer die nu nog langer dan mij lopen.

Dennis: Ze houd je ook wel voor de gek of niet dan! Dus vanavond maar 1 keer eruit.

Myrdal:Spannend!!!! Mijn merrie liet haar hooi ook liggen begin van de avond. Ze was ook wat onrustig en sloeg met haar voorbeen. Duidelijk niet fijn. Veulen was ook heel bewegelijk. Onze merrie's maar vanacht dan?

Toutiemeis: Mooie buik!!!!

Inowa:Lees net dat jou merri eop 360 dagen zit Nerd Jeetje hoe houd je dat vol zonder gek te worden. Nou ik duim voor je.

Vrijalover: Ik heb het vermoeden dat bij mijn merrie ook d'r uier pas bij bevalling gaat vollopen. Wat denk je van je merrie?Is ze rustig?

Update bren:
Vandaag bij bren geweest. Ze had haar kuil laten liggen. Stond star voor zich uit te staren.Veulen was heel fanatiek in d'r buik. Ze had er duidelijk last van. Toen haar stal mooi schoon gemaakt. En nog raakte ze haar kuil niet aan. Stond op gegeven moment even met voorbenen te slaan. Was maar heel kort. Staart was wel wat onrustig tevens hield ze deze wat hoog. Geen open vulva ofzoiets.
Later was dit weer over en stond mevrouw weer wat rustiger aan kuil te knabbelen. Dus toen maarnaar huis. Geloof niet dat het vanacht komt. Misschien morgenavond. We zullen zien.

Voor alle wakers veel succes!!!!

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 22:02

Hannelore schreef:

Vrijalover: Ik heb het vermoeden dat bij mijn merrie ook d'r uier pas bij bevalling gaat vollopen. Wat denk je van je merrie?Is ze rustig?

Ik weet het eigenlijk niet. Ze lijkt er qua uiterlijk klaar voor, maar ze is nog veel te vrolijk Vork Maar dat kan snel veranderen, het is een dik kwartier fietsen dus ik weet niet hoe ze er nu bij staat. Dus word weer spannend morgen Lachen we zien wel Knipoog

Bren mag nu ook wel eens he! kuil laten staan, staart omhoog? Klinkt goed Haha! staat ze bij huis?

Myrdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 22:05

Jaaa, Myrdal update, zo te zien krijg ik niet veel slaap vannacht Haha!

Haar uier is niet afgezwakt vandaag, ze heeft kleine witte!!! prutjes. Nog wel kleine spenen, maar ja, ze is maiden. Ook heeft ze nog geen uier zoals die van Vrija, maar goed, ik herhaal mijn bovenstaande argument: ze is maiden.
Wel is haar vulva gezwollen en lang en staat open aan de onderkant!!!
Ook zijn haar banden goed los, ze heeft een blubberkont, het is geen gezicht met poetsen.

De stalhouder kijkt om 11uur weer (ze hebben nu eten) en dan ga ik om 12 uur weer heen en als het dan nog zo is, dan kom ik niet meer terug.

Dus als ik hier morgenochtend hier niet ben, dan ben ik sowieso aan het bijslapen....
@ Hannelore: Wie weet, ik denk zelf dat ze nog wel een nachtje wacht, maar ik gok het er niet op gezien het bovenstaande Haha!
@Sjen: zo, dat klinkt goed.... maar ja, ze heeft je al zo vaak voor de gek gehouden Ach gut

Nou welterusten voor iedereen die gewoon naar bed kan en sterkte voor alle wakers!!!! (ik heb al energiedrank ingeslagen Haha! )