Klopt er iets niet aan de lijst of is je merrie veilig (mini’s vanaf 300 dagen, paarden vanaf 320 dagen) en wil je erbij, stuur mij een pb en ik voeg je toe!
Angelpam gefeliciteerd. Zeker dat het vos is? Volgens mij zie ik bruin. Maar ik heb nog slaperige ogen hihihi, dus kan mis zijn.
manuela_j
Geplaatst: 06-06-21 09:02
Cp dat is ook heftig zeg. Heel veel sterkte allemaal.
Angel gefeliciteerd met het hengstje
Na lang wachten en jullie volgen met al die leuke veulen foto’s. Zijn wij ook eindelijk veilig. Je ziet aan haar dat ze er wel klaar mee is. Mooi ontwikkeling van het uier. Ze had zo een vochtplaat voor het uier, maar dat wordt al weer wat minder. De banden zijn al wat slapper. En de buik hangt ook meer. Het blijft spannend, nu de laatste loodjes. Pff wat duurt dat toch lang.
Indy had na een medicijnkuurtje en een wormenkuur eventjes genoeg van mij. In de avond ben ik toen op een krukje in de wei gaan zitten. Binnen drie minuten stond ze weer te kroelen Ze stond vrijdag trouwens ook echt te zweten met dat warme weer. We hebben gelukkig ook genoeg schaduwplekken.
Knolselder Ik ben gewoon verliefd op al die kleine veulentjes van jou. Ze hebben een hoog knuffelgehalte.
Floripori Hele mooie foto.
gefeliciteerd Angelpam!
En dan ook nog even de 4 wk veulenspam! Hij is goed gegroeid.
Rose_Sonny
Geplaatst: 06-06-21 19:26
Gefeliciteerd Angelpam, mooi vos is niet lelijk! Ben benieuwd naar hoe die opgedroogd is.
Mijn mannetje heeft eindelijk een naam, ik was van een merrie uit gegaan dus dan is het wel even omschakelen haha. Hij krijgt de naam Royal Replay T, met als roepnaam Replay.
Vandaag zou eigenlijk dag 320 van de dracht zijn, maar in plaats daarvan is het al dag 3 voor hem. Hij wordt steeds wat brutaler richting mama ook, steeds naar haar bokken en schoppen. Voor mensen is hij wel een beetje bang, dus ik poets Rose een aantal keer per dag, en als hij dan zelf bij mij komt, krijgt hij ook een zacht borsteltje over de rug, dat vindt hij wel erg lekker!