Sorry, verder alles snel bijgelezen maar echt even te druk om te reageren op ieder individueel.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ynekes schreef:Wat is het toch spannend zeg!! Er komen vast snel weer kleintjes voorbij!
Wij hebben deze week relatief goed nieuws gehad. Onze merrie is weer gescand en haar placenta was nu weer op normale dikte en haar uier is ook afgezakt. De antibiotica heeft wrsl goed aangeslagen en het veulen dartelt er nog vrolijk op los in de buik. Dus wij kunnen ietsjes opgelucht ademhalen
Change3x schreef:corinadrenth schreef:Hier ook 1 die me misschien voor de gek houd. Ze is gust. Maar gister zag ik toch ineens een verdachte buik. En iets van activiteit ?
Dat kan natuurlijk van alles zijn wat niks met een veulen te maken heeft.
Caily schreef:Spannend!! Succes vannacht.
Hier vandaag het laatste externe paard verhuisd, nu alleen mijn drie merries nog hier. Even rust voordat er kleine onruststokerskomen vanaf half mei. Morgenochtend wordt er eindelijk goed gekeken naar de hengst die hier bijna een jaar heeft gestaan. Mag/kan er gelukkig bij zijn. Fingers crossed dat zijn kansen gunstig zijn. Ik was er vandaag ook om de andere merrie te brengen en vond het er niet zo goed uit zien