Tinnie ik denk dat ze allemaal op het terras-weer van morgen wachten. Eerst was het te koud, nu was het te nat. Morgen hebben ze geen smoesjes meer haha!

Spannend Evelien! Ik ben benieuwd hoelang het bij jou dan nog gaat duren!
Dat klinkt inderdaad alsof het veulen geboren zou gaan worden Seven.. terwijl je dus op basis van de uiers nog niks verwacht

Ik heb aan mijn dierenarts gevraagd of extra enten in de laatste maand nodig was Annique, maar dat hoefde niet volgens haar. Ze zei dat ik gewoon het normale entschema moest aanhouden, dus volgens mij moeten ze in april weer hier.
Aaah Vientje wordt ook heerlijk rond!
Mooi buikje Kimsel94!
Ik studeer (notarieel en fiscaal recht) en ik werk alleen de zaterdag. Ik doe nu mijn tweede master en heb daardoor alleen op dinsdag, woensdag en donderdag 1 uur college. Dat van dinsdag en donderdag wordt opgenomen en kan ik online terugkijken, het vak van woensdag heb ik vorig jaar al gevolgd. Dit was daarom voor mij de ideale tijd om Pip een veulentje te laten krijgen, zoveel flexibiliteir ga ik na mijn studie niet meer hebben. Op zaterdag werk ik in de winkel van mijn ouders, dus mocht het nodig zijn is er altijd wel iets te regelen.
Vannacht weer 4 keer alarm, ze stond gewoon te eten.. dus ik snap er niks van. En de uier toont weinig verandering.