, benieuwd naar het veulentje van aranka Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
, benieuwd naar het veulentje van aranka 

maar hoefde niet naar de show om te zien waarmee ik ging dekken hoor 

Vraag me niet waarom, het klinkt gewoon zo grappig!
ik ben naar huis gegaan want ze stond volop te eten toen ik haar binnen zette... Heb er nog even gezeten tot kwart over 11, maar helemaal niks onrustigs.. En vannochtend ook niks gehoord van die man die daar woont en als die mijn merrie niet ziet gaat die ook al is die bang voor paarden even snel onder het draad door en even binnen kijken 
xDonja schreef:Wat heb je daar allemaal voor nodig trouwens? Ik heb wel zo'n bewakingscamera met (volgensmij) nachtzicht.
Trouwens KMD, ik ga steeds helemaal stuk over kleine Drum en zijn DrumstelVraag me niet waarom, het klinkt gewoon zo grappig!
mijn hengst zijn roepnaam is Drum, de naam verbasteren we regelmatig, ik heb zelfs een vertaling voor Drumstick opgezocht in een niet nader te vertellen taal

KootMiraDrum schreef:Mensjes met merries online op Ustream, heeft de pc/laptop windows 7?

Maar Druif is heel rustig! Maar als ik Kyra zo zie krijgen ik en Kwal nog wat te voorduren 
Van de achterkant niks te zien, en van de voorkant alleen op afstand en ik KRIJG HET MAAR NIET OP FOTO!!!! GRRRR.