Bah, honden die het opeten. Hier ook ingraven in de mesthoop, lopen veel honden dus En ook mn eigen hond loopt altijd los en te banjeren door de mesthoop
Hier is de mesthoop gewoon op een betonnenplaat zeg maar. Dus als de mesthoop hoog is lopen de honden gewoon op een aantal emters mest te banjeren Handig een afgesloten mesthoop.
Ik ga even met de hond wandelen.
_Noor
Geplaatst: 03-01-11 13:14
@ Snoevie: sta je dan op manege De Eenhoorn? Heb ik vroegah ook gereden
Volgens mij heb ik vorig jaar, na het nakijken door de DA, de nageboorte in een vuilniszak gedaan en weggegooid. Brrrr... Volgens mij graven de honden bij ons op stal dat ding gewoon weer uit anders.
wat betekent het als de merrie sleept met haar achterbenen? ik heb net haar stal weer gedaan en fris ingestrooid lekker veel en lekker dik ze begon gelijk te eten en heb wat hooi erin gedaan, ze heeft het wel echt zwaar ermee flinke uier ook ik zal straks eens een foto maken van achteren (de uier) daar zie je goed op dat het 1 geheel word.
essiesilly
Geplaatst: 03-01-11 13:32
sleept met haar achterbenen?? weet niet wat je bedoeld..
ik ben zo blij met mn spotgoedkope cameraatje!Anders loop je al gauw steeds te gluren. "nadeel" is dat je 's nachts een lampje aan moet laten,maar dat vind ik niet erg.