Die rechter heeft het vermindert tot 700, maar het is al met al een heel vaag verhaal
_Marlijn
Geplaatst: 17-03-09 23:48
owens-mama schreef:
of de computer opnieuw opstarten. roep ook maar wat hoor
Ik heb de pc opnieuw opgestart, dat ding gereset en daar houd mijn technische kennis op. Ik weet echt niet hoe ik hem aan moet krijgen nou.
Ik heb Heather van MareStare een mailtje gestuurt, maar ik ben bang dat dat hem niet meer gaat worden vanavond. 1 lichtpuntje: Ik ben net bij haar gaan kijken en ze heeft nog geen druppels. De hars is wel van kleur veranderd, ik denk dat die druppels niet lang meer op zich gaan laten wachten. Hopelijk doet de cam het morgen weer, dan hoeven jullie het misschien niet te missen..
Hopen dat je hem aan de praat krijgt! Ik ga slapen, truste!
_Marlijn
Geplaatst: 17-03-09 23:51
owens-mama schreef:
heb je alle stekkertjes goed aangedrukt, mocht er een los zitten.....
Die zijn het probleem niet, als de cam zelf het niet doet is het beeldje van MareStare egaal blauw. (Ik had vorige week een keer de stekker vergeten erin te doen, vandaar dat ik dat weet. ) Hij kan nou gewoon geen verbinding maken, dus dat heeft iets met de computer te maken. Ik had hoop dat Heather hem perongeluk vanaf haar 'hoofdstation' had uitgeschakeld, maar dat kan ik zien vanaf hier en dat is niet het geval. Dus het probleem zit hier ergens in de computer. En laat mij nou net ergens geen verstand in hebben.
Ik krijg net een mailtje van Heather terug dat ze de servers even gaat bekijken, of ik even wil wachten. Ik ben benieuwd. Denk alleen niet dat daar het probleem zit.