carina schreef:Mees lijkt anders dan anders... Fenneke, weet jij of het bijna voertijd is, of....
Edit: Ik geloof je direct Marlijn
dat dach ik ook al ^^
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
carina schreef:Mees lijkt anders dan anders... Fenneke, weet jij of het bijna voertijd is, of....
Edit: Ik geloof je direct Marlijn
FennekeR schreef:Macy lijkt anders, ze wordt het een beetje zat... en heeft last van het veulen..... ze kan niet lekker meer liggen, als ze ligt moet ze plassen..... dus ze ligt maar kort.
FennekeR schreef:Macy lijkt anders, ze wordt het een beetje zat... en heeft last van het veulen..... ze kan niet lekker meer liggen, als ze ligt moet ze plassen..... dus ze ligt maar kort.
carina schreef:FennekeR schreef:Macy lijkt anders, ze wordt het een beetje zat... en heeft last van het veulen..... ze kan niet lekker meer liggen, als ze ligt moet ze plassen..... dus ze ligt maar kort.
Dan zit er maar één ding op Mees![]()
carina schreef:FennekeR schreef:Macy lijkt anders, ze wordt het een beetje zat... en heeft last van het veulen..... ze kan niet lekker meer liggen, als ze ligt moet ze plassen..... dus ze ligt maar kort.
Dan zit er maar één ding op Mees![]()
Faniek schreef:Misty deed wel heel raar... wilde gaan liggen. Lag al met voorbenen en stond weer op.
Faniek schreef:Dan moet Macy ook gewoon niet zo moeilijk doen en dat veulen eruit gooien
Faniek schreef:De 3 M's vanavond?
Faniek schreef:De 3 M's vanavond?
carina schreef:Faniek schreef:De 3 M's vanavond?
En arme Sweets dan?
Sanneh14 schreef:er staat toch M's <--------- (S)![]()
(grapje
)
FennekeR schreef:Wat verstaan jullie onder "erg onrustig"? Ik zie Magic wel eens bewegen maar vind haar niet onrustig en Macy ook niet....
Sanneh14 schreef:er staat toch M's <--------- (S)![]()
(grapje
)