Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
vrijalover schreef:Is Fleur spannend?? Straks gaat ze ons allemaal verassen en gaat ze eerder bevallen als Kyra
Bunbun schreef:Ik ga nog een kleine toevoeging doen. Indien je liever een sms krijgt dan een telefoontje, ook graag dat vermelden.
En ik doe mijn best om vanavond nog een nieuwe belboom aan iedereen te bezorgen wiens mail ik heb.
Ik zal een voorproefje (zonder telefoonnr's) hier eerst plaatsen voor ik begin te mailen.
crazy_funky schreef:in de mail binnen?
ik heb hem nog niet eens binnen bij de mail.. kun je nagaan..
maare bij de alert monitor staat ie om 10.39 dus 18.39 hier..
MarijeR schreef:Bunbun, als mijn merries veulenen, bel ik Kimmes of TheSam.
Als Cheyenne gaat veulenen, kan het zijn dat Dana mij belt.
Moet ik dan nog iemand bellen?
Ik heb namelijk helemaal nog geen belboom gehad.
Mocht een van mijn merries tegelijk met Cheyenne wat gaan doen, kan ik niet bellen voor Cheyenne...
FennekeR schreef:MarijeR schreef:Bunbun, als mijn merries veulenen, bel ik Kimmes of TheSam.
Als Cheyenne gaat veulenen, kan het zijn dat Dana mij belt.
Moet ik dan nog iemand bellen?
Ik heb namelijk helemaal nog geen belboom gehad.
Mocht een van mijn merries tegelijk met Cheyenne wat gaan doen, kan ik niet bellen voor Cheyenne...
Ja, mij graag!![]()
MarijeR schreef:Bunbun, als mijn merries veulenen, bel ik Kimmes of TheSam.
Als Cheyenne gaat veulenen, kan het zijn dat Dana mij belt. Moet ik dan nog iemand bellen? Ik heb namelijk helemaal nog geen belboom gehad.
FennekeR schreef:Ik sta verder niet op de lijst Marije, je hoeft alleen als extra mij te bellen.