maarja weet niet of ik van haar het veueln wel te zien krijg, aangezine ze zondag bijna zeker weggaat
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Dana01 schreef:jammer CF.... houd je wel kontakt met de nieuwe eigenaar?

Perfecte bevalling zo te horen!? Ben benieuwd naar foto's!
En wel triest van dat veulen dat dood gevonden is op 18 december... Zou wel toevallig zijn als ze nu weer op de 18e gaat bevallen
Ik hang ook wel eens onder Vreya, je ziet idd niets behalve een ton met heeeel veel haar
Was dat trouwens de eerste keer in de hele dracht dat je het hebt voelen schoppen?
)
Als het veulen klaar is komt het vanzelf! En is het alleen maar leuker om dat hier te melden!
Maar wel leuk dat je haar nog gewoon kan bezoeken!!
Ik vind dat ze erg gave aftekeningen heeft (die benen!) ben benieuwd wat voor beauty daaruit gaat komen!

Buiten vindt ze nu ook niet meer zo leuk, ze staat de hele tijd maar wat te suffen...en toen ik na het rijden weer op stal kwam lag ze plat
Arme merrie 
(Yoline) Dus zowieso een veulen van Frietje dit jaar! Hopelijk een merrie. Hoe is het met Violine? Maakt ze al wat vorderingen? Ben benieuwd wie er eerder gaat Vio of Vreya, zal nog spannend worden