Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
TJTlover schreef:ze zij dat de baarmoeder steeds wegschoot....
ja, ik heb dr ook geen verstand van...
TheSam schreef:Zo Djuno, je hebt dus weeeer geld uitgegeven?![]()
Zit je nu achter je nieuwe pc?
gemske schreef:Marije, heb je nog nieuwe foto's van je koeien en racemonsters?
cheyenne01 schreef:kom op mensen, hulp......moet ik gaan kijken of houd ze dan de eventuele bevalling tegen? het is waarschijnlijk de eerste keer voor haar?
TheSam schreef:En Aniek.. nu heb ik een hele omgekeerde haf![]()
Sjoert schreef:Omg. de hengsten van de bonte parrels zijn toch ook zo mooi. (tinkers)
MarijeR schreef:In de stal ben ik bang dat Myron gaat proberen of er melk uit de lens komt
gemske schreef:MarijeR schreef:In de stal ben ik bang dat Myron gaat proberen of er melk uit de lens komt
Haha ik zie het al voor me, foto's van Myron zijn neusgat, tong, kinharen
Cheyenne, wat is de update?
djuno schreef:
Yep ...helemaal mee eens...maar niet alleen die van De Bonte Parels hoor. Ik vind haast iedere tinker mooi....maar dan kan haast ook niet anders als je er zelf eentje hebt en gestoord bent van dat ras
Sjoert schreef:djuno schreef:
Yep ...helemaal mee eens...maar niet alleen die van De Bonte Parels hoor. Ik vind haast iedere tinker mooi....maar dan kan haast ook niet anders als je er zelf eentje hebt en gestoord bent van dat ras
hmm.. Ik weet het niet zo. BIj mij ligt dat dan weer iets anders. De ene tinker vind ik echt super mooi, maar de andere vind ik dan weer helemaal niks.
cheyenne01 schreef:update....![]()
![]()
![]()
ze maakt me gek......blijft gewoon liggen.......maar doet helemaal nix!!
djuno schreef:cheyenne01 schreef:update....![]()
![]()
![]()
ze maakt me gek......blijft gewoon liggen.......maar doet helemaal nix!!
Dus ze slaapt gewoon?