Zo, volle maan en alle baby’s vallen eruit Gefeliciteerd allemaal! Ik ben heel benieuwd naar droogfoto’s. Jammer dat het vandaag gaat regenen, maar over een paar dagen komt de zon weer terug!
Hier ging de bevalling heel vlot. Het drinken ging wat moeizaam. De merrie had nog niet zoveel. We hebben een beetje gemelkt en uit een fles gegeven. Het veulen ging daarna wel aan de uiers zitten. Of ze ook goed gedronken heeft konden we niet zien. De staleigenaar is er vannacht nog een keer heen geweest om wat melk te geven.
Het is een super knap vosje. Ik was helemaal verbaasd. De kleur maakt me echt niks uit. Zo lang het maar gezond is. Maar moest wel ff twee keer kijken. Aan de kant van de vaders (en opa) zit geen vos Aan de kant de moeder van de merrie volgens mij ook niet. De vader is McLaren. Weet iemand waar daar vos achter zit?
Nadia2008
Geplaatst: 06-04-23 07:56
vulina het kan vandaag nog. Volle maan begon vanochtend half 7 vandaag ook de officiële datum voor volle maan.
Hier was Nadia heel onrustig vannacht, veel liggen ook gestrekt. Vanochtend stond ze erbij van hier niks aan de hand hoor. Ooh heb ik je wakker gehouden. Arme stal eigenaren.
Uiers vol, maar daaraan verder niks te zien of er vorderingen komen vandaag.
Slechte foto was nacht
Marjoleine89
Geplaatst: 06-04-23 07:59
In McLaren’s lijn zit vos, heb al meerdere chique vosjes van hem gezien. Als je verder naar achter kijkt in de moederlijnen
stal_HD
Geplaatst: 06-04-23 08:01
Xritt, Nadia, nieky, Baudy gefeliciteerd. Dat was een vruchtbaar nachtje. Laten alle trotse paardenmamas maar flink wat veulen foto's zien. Naar mijn idee wordt dat nog niet zo veel gedaan....
Orange
Geplaatst: 06-04-23 08:08
Gefeliciteerd met alle veulens! Dat was een mooie babyboom
Xritt
Geplaatst: 06-04-23 08:10
Marjoleine89 schreef:
In McLaren’s lijn zit vos, heb al meerdere chique vosjes van hem gezien. Als je verder naar achter kijkt in de moederlijnen
Dank je. Ik vind haar helemaal leuk. Ben zo trots Hopelijk komen er deze dagen meer gezonde veulens bij
jolandje
Geplaatst: 06-04-23 08:12
yesss, wat een boel veulens vannacht, allemaal gefeliciteerd kom maar op met die foto's
nieky1993
Geplaatst: 06-04-23 08:20
Door de drukte nog vergeten te reageren op de rest
Am_horse Wat een knappe dame heb je en fijn dat odilia zo een goede mama is. Heb je al een naam?
Nayla Wat is Bullet leuk getekend . Ga je ze eigenlijk houden?
Xritt ben ook benieuwd naar droog fotos bij jou .
Nadia2008 Ze houd jullie goed bezig idd.
Vulina
Geplaatst: 06-04-23 08:32
Xritt ik ben gek op vos! Ik heb alleen zelf weinig kans op vos :/ Tanita brengt eigenlijk altijd zwart/ zwart bruin, Rivanna ook zwart of Zwartbruin, Ollori ook zwartbruin nu. Uriante zou een vos kunnen krijgen, daar heb ik Red Viper bij gebruikt. Ze heeft tot nu toe alleen donkerbruine gebracht.. Zieox is niet drachtig, die gaf vorig jaar een geweldige vos!
Nadia2008
Geplaatst: 06-04-23 08:37
nieky 1993 ja, al helemaal dat het niet echt graag ligt als er mensen zijn. Ze wil alles in de gaten houden. Dus vaak als je komt dan gaat ze ook overeind. Dat doet ze nu ook niet, buik rommelde ook heel erg. Volgens mij is ze er goed klaar mee haha
fokfanaat
Geplaatst: 06-04-23 08:39
Xritt schreef:
Aan de kant van de vaders (en opa) zit geen vos Aan de kant de moeder van de merrie volgens mij ook niet. De vader is McLaren. Weet iemand waar daar vos achter zit?
Van harte gefeliciteerd! er zit dus blijkbaar wel ergens vos achter je merrie at ze draagt het vosgen
Kabayo
Geplaatst: 06-04-23 08:46
Gefeliciteerd Nieky, Xritt, Keresa, Baudyh en Nayla En vooral stammen!! Ook de mensen die al een tijdje een veulen hebben. Ik wordt blij van veulenfotos
Cynthia jeetje blij veulen hihi. Bijzonder om te zien