camille kan ook heel lang plat liggen helaas, 't is wel een lief gezicht, dat wel
glowy ligt net lang genoeg plat om het alarm te activeren
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Enkele keer 1 voor alleen de bevalling en daarna met veulen aan de voet. Heb ze nog nooit korter dan een half jaar gehad..
Veulens zijn nog nooit geboren tijdens mijn werk. Neon hield zich keurig aan mijn werkrooster en beviel altijd op dagen dat ik roostervrij was, Sarona afgelopen jaar ook.
ik heb mijn merrie in 2016 ook elders laten bevallen omdat ik zelf nog niet alle middelen had (woonde te ver van stal, geen camera enzovoort) en die heb ik ook een maand vooraf gebracht ivm aanmaak antistoffen en wennen. Maar ik wist niet hoe snel ik ze weer op kon halen toen het geboren was (helaas gooide de merrie roet in het eten want die zou ook daar opnieuw gedekt maar pakte niet). Maar minimaal een half jaar is wel echt heel lang... 

ik heb 3g cam hangen, en hij doet het, dus verder niets meer aan doen

Myrthee_ schreef:Waar blijven die veulentjes nou?![]()
Neon, wat fijn zeg dat je zo dicht bij werk en je pony woont.
Jolandje, spannend zeg! Met onrustige nachten kan het toch haast niet meer lang duren?
Carmuh, alvast succes met je Z2 debuut! Hopelijk kan je daarna haar sportpredicaat direct aanvragen!
Ldenboer, wat balen zeg dat je je toch niet meer fijn voelde bij die andere plek. Gelukkig nu wel een fijn plekje gevonden. Is de kraamstal een beetje bij jou in de buurt? Lijkt me lastig hoor om je merrie weg te brengen, al is het maar voor even.
Bij ons op stal is de babyboom al goed begonnen. We hebben al een stuk of wat kalfjes, lammetjes en kuikens, maar dat veulen laat zich niet zien.. Gister is die van mij voor het eerst onrustiger dan normaal eerder naar binnen verplaatst, maar of dat komt doordat ze wil bevallen of door het weer gister.. geen idee.