Ach wat naar zeg, ik kan het me heel goed voorstellen al vele goede dierenvrienden verloren. En dat zijn de beste vrienden die je kunt hebben, beter als mensen voor het grote deel.
Canjer was een plaatje! Jammer dat het niet zo heeft mogen zijn, maar hij heeft gegeven wat hij in zich had.
Belle is echt een leuk ding, met gaaf karakter hihi dat roze staat haar ook zo goed!
Vanille mag ons niet langer in spanning houden nou hoor! Wij willen weer eens een baby zien
Bij mijn merrie nu toch ook wel duidelijk veranderingen te zien. We zijn er nog niet, zitten vandaag op dag 289 vanaf laatste dekking (dag 299 vanaf eerste dek) maar haar buik zakt meer en uierontwikkeling is ook begonnen super spannend!!
keresa wat een mooi mannetje was het zeg, zo jammer dat hij het niet heeft gehaald Diane jij ook heel veel sterkte met het verlies van je prachtige hond Wat een narigheid allemaal zeg
Wat betreft temperaturen, het klopt inderdaad dat de temperatuur daalt, maar schijnbaar is onze meetfout al dusdanig dat het niet te meten is. Aldus de geleerden professors van de faculteit Utrecht, dit zeiden ze op het fokkerij symposium in 2009. Je moet zo exact gelijk meten, op exact dezelfde plaats, dat de meetfout groter is dan de daling, en het, zeker voor de leek, niet te doen is.
Oww ik hoop echt voor je dat Vanille komende nacht gaat bevallen
Willie, Canjer was een knap ventje
En steeds meer buik-, uier-, en wandelfoto's. Leuk dat er steeds meer merries aan de tijd zijn. Maar ligt het nu aan mij (of aan de tijd van het jaar), maar er zijn veel merries die langer dragen dan uitgerekend/verwacht he?
Hier ben ik ook weer eens. Hele tijd niet gereageerd, ontzettend druk geweest. Lees hier veel verdrietige dingen, iedereen sterkte gewenst. Hopelijk brengt het voorjaar wat meer positiviteit met zich mee.
Ik heb vandaag ook een poging gedaan tot wandelen met mijn dikbuikige ex-geblesseerde dame. Nou, dat was geen succes, de ketting liet los en toen besloot ze maar gewoon naar huis te crossen, midden over de weg in volle galop met een net herstelde peesblessure...
Manda
Geplaatst: 28-02-15 21:54
Ik heb eens wat weken 2x dgs getemperatuurd bij een drachtig paardje, ochtend en avond altijd dezelfde tijden. De temperatuur had een duidelijke basis in ochtend en avond. De dag van de bevalling zag ik aan de ochtend temperatuur geen verschil, maar de avondtemperatuur was duidelijk anders als de dagen/ weken ervoor, paar uur later is ze bevallen. Als je maar eens per dag temperatuurd mis je het heel makkelijk, de verandering is echt vlak voor de bevalling alleen te zien.
sterkte diane, altijd moeilijk een vriend moeten laten gaan, een deel van je gezin, het steeds luisterende oor .....
keresa hij was wel heel knap, zo jammer
Vanille nog niks? waar blijft je veulen?
Vandaag even mijn bijna 317 dagen drachtige merrie op de foto gezet, niet haar charmantste foto, ze ziet eruit als een walrus maar voor mij wel duidelijk dat er nog iets inzit toch? Tietjes doen niks nada, hoop dat dit gaat veranderen of kan men melkstrips terug in de kast leggen.