lonneke: gelukkig knapt dazzle weer op! Tja en de rekening, soms is een da gewoon nodig, ook al is het weekend en betaal je dan dus extra. Ik weet er alles van.
Whisperke
Geplaatst: 03-07-11 17:49
Cubalibre als je nog een fotomodel nodig hebt, dan ben je van harte welkom... Overdreven ver weg woon je niet van mij vandaan...
Zo nu aan het werk en morgen eindelijk een dagje vrij....
Ach, ik zie die rekening vanzelf verschijnen en dan zien we wel weer verder.... Scheelt mischien ook wel dat ze zelf voorstelde om s'avonds en en vanmorgen nog langs te komen.
Ben in ieder geval erg blij dat Dazzle zich weer een stuk beter voelt wamt uiteindelijk gaat het toch daar om. Net nog even op en neer naar stal geweest aangezien hij zijn medicatie nog moest hebben en het was de eerste keer in dagen dat hij weer wat oog had voor de brokjes. Dat zegt denk ik wel genoeg....
@whisperke: Ik zal het in gedachten houden
Zo, nu is het kinder bedtijd voor Lonneke, hebben vanavond een amerikaanse BBQ gehad (van een collega van vriendlief) en ik heb aan de mojito gezeten en dat ga je naar een bepaald aantal glazen (en ik zeg expres niet hoeveel) toch echt wel voelen. Vooral als je normaal niet zoveel alcohol drinkt (1x in de week 2 wijntjes).
Gelukkig CL Dat Dazzle weer in zijn goede hummetje raakt Die Ti, moet aardig bukken voort om bij mama's uier te komen.. Grote jongen
pardy
Geplaatst: 04-07-11 00:08
Het heeft even geduurt maar ik kon er dan ook geen genoeg van krijgen!
Van de stress keken we dus niet goed en heeft de "kleine" meid een nacht met een jongensnaam rondgelopen haha maar het is toch op zeker een merrie hoor!
Dazzle ziek geweest, wat naar zeg En Cynthia zelf ziek.. Bahbah.. Als ik het goed onthouden heb(Kan het weer eens fout hebben natuurlijk ) 1 veulen geboren Gefeliciteerd! Mooie bonte hoor! Kwal niet drachtig, bah, niet leuk! 2 merries van Pauk nog steeds drachtig, 1 niet meer, jammer zeg! Haha, Ti is leuk! Dais kijkt ook echt verschrikt op gewoon Ik heb een heerlijk maar druk weekend gehad! Vriendin gaat aankomende week opzichzelf, dus drukdruk met inkopen doen Gisteren wel heerlijk een buitenrit gedaan op Shanti, helemaal rond weer eens, dat was echt 2 maanden terug! Die kleine aan de hand mee, waren met zijn 2e Drempels waren maar rare dingen en daar moest echt over heen gesprongen worden Auto's zijn helemaal niet eng meer, maar bij een vrachtwagen moet je toch nog even snel naar mama rennen. Toppaardjes! Heb echt genoten
Es had gisteren een wittige spat op haar achterbeen en vanmorgen op 2 achterbenen. Uier loopt na weidegang nog ietsje terug maar het begint serieus te worden, de spatten op haar achterbeen komen door harsen, bij haar zie je dat niet altijd goed maar er zijn wel korstjes op de slotgaten dus dat is het teken van harsen bij haar. Ik denk deze week of begin volgende week.
Morgen is ze 320 dagen!
pretty
Geplaatst: 04-07-11 09:56
spannend MI;heb je nog fotos van Es? En haar uier? Die zal blij zijn dat ze ervanaf is!
Donja wat ontzettend jammer en zonde nu....was ze dan schijndrachtig,gezien ze niet hengstig werd.?
Pardy gefeliciteerd!!!! Ze heeft het netjes volgens het boekje gedaan zeg!! Super mooi veulentje!
CL gelukkig is het al wat beter,is het een bacterie,of weten ze nog niks.??
Dazzle gelukkig weer wat beter. Zal een leuke rekening worden, het is niet de goedkoopste DA die je hebt (volgens mij zelfs de duurste ) maar ze zijn goed. Ik moet ze zo ook eens bellen, mag Marco weer langskomen om Neon te scannen, eens kijken of we een hartje zien.
MI mag ook bijna op de lijst! En eigenlijk zou Dendro er ook op moeten.
Ach, DA rekeningen zijn nooit leuk volgens mij Maargoed, als de paarden maar beter worden toch! Ik ben ook erg benieuwd naar de rekening van 2 weken terug.. (Was 10 uur savonds,spoed )
Nou kyra zit al een hele tijd sinds de spray erin zit er niet meer aan. Bij geen een van de paarden bijt ze nu staart of manen, niemand ziet kyra er aan. En ze staat gewoon 24/7 buiten, dus je kan over het hek klimmen en je ben in het land.