[HK]Het Dikke Buiken Topic 2012

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MelodyT

Re: [HK]Het Dikke Buiken Topic 2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 22:02

Lekkere dikke buikjes...

Hier weer de fopmodus...merrie haalt alles uit de kast.Hele middag staan ijsberen door de wei.Uier was daardoor wat terug gelopen,zet haar op stal en echt binnen 10 min zat het echt weer bomvol...
Tja we rijden maar weer op en neer...

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 22:09

Je zou ze soms wat aan kunnen doen die merries :P

Maar eens komt het er gelukkig uit haha

MelodyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 22:17

Haha ja je kunt er niks van zeggen bij haar...voor hetzelfde geld doet ze het wel.

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 22:27

Geen hoogstandjes hoor, maar zo is iedereen weer op de hoogte! :D

Flying doet verwoede pogingen zijn tanden te bleken... Resultaat liet te wensen over. :')
Afbeelding

Met een bijna hengstige merrie in de wei is het feest groot... Ze kunnen dus ook niet meer bij elkaar komende week, anders gebeuren er ongelukken. Evengoed heeft hij de dikste lol. :+
Afbeelding
Afbeelding

YSR1971

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 22:31

Helemaal offtopic, maar wil jullie even wat laten zien.
Elke jaar organiseer ik voor onze club een "fancy fair" om geld in te zamelen voor diverse dingen. De afgelopen jaren hebben we van de opbrengst diverse spullen voor onze manegepony's (we hebben er 7) aangeschaft, zoals zweetdekens, nieuwe borstels + bakjes, zadeldekjes, blingbling frontriemen (met hun namen erop), enz. Dit jaar hopen we van de opbrengst nieuwe tafeltjes en stoelen voor onze kantine te kopen.

Ik heb als 40+ Penny mijn creatieve Ik ontdekt en ben aan het freubelen geslagen; ik ben hoefijzers aan het "pimpen" en deze worden verkocht aan onze leden en de bezoekers. Ben er ontzettend zoet mee!
Afbeelding

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 22:32

Wauw creabea zeg! Ziet er vrolijk uit! :)) :))

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 22:38

Ziet er leuk uit YSR!! Lijkt me ook leuk met de naam van je paard of pony eraan ofzo :)

Muzefee: FD is cool :D

YSR1971

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 22:43

FD wordt al een echte grote man!

Ik ben normaal niet zo erg crea, en zeker niet geduldig, dus ben helemaal blij met mezelf :D

Princeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 23:33

Muzefee schreef:
Lijkt soms serieus of het veulen 'wakker' wordt als ik er ben. <3

Dat had ik ook heel erg! En als mijn moeder er dan aan kwam hield het zich stil ~~}> (hahaha best gemeen gezien het veulen voor mijn moeder bedoeld is }:) ) Dan moest ik 'm ff 'wakker praten' van haar :(:) _O-

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 23:57

Princeps schreef:
Dat had ik ook heel erg! En als mijn moeder er dan aan kwam hield het zich stil ~~}> (hahaha best gemeen gezien het veulen voor mijn moeder bedoeld is }:) ) Dan moest ik 'm ff 'wakker praten' van haar :(:) _O-

Hahaha! Jah die paarden voelen zich vaak prettig bij een bepaald persoon en dat zal wel een ontspannen gevoel door het hele lichaam geven en een fijn gevoel, dat zal een veulen wel meekrijgen. :) Ik praat ook vrij veel tegen Heaven en nu meen ik eens ergens te hebben gelezen dat veulens je stem dan later ook kunnen herkennen?! :)

Princeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 00:05

Lijkt me eigenlijk wel logisch... ze zeggen toch ook dat mensenbaby's je kunnen horen tot op bepaalde hoogte? Neem aan dat dat voor paarden ook wel geldt :j

En dat zou idd een logische verklaring kunnen zijn. Praat ik veel? Weet ik eigenlijk niet, let er nooit zo op :') Soms klets ik wat raak, maar da's altijd als ik alleen op stal ben en dat is niet vaak :D *oehdatrijmt*

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 00:07

wilma doet eng! Ik ging net even checken, omdat ik haar niet zo vertrouw, ligt ze lekker en flink te kreunen en te steunen en te zuchten. Ook leek het net of ze aan het oefenen was om te persen. Dan lag ze weer plat, dan weer gewoon en weer plat. Staart er helemaal af. Toen ze me zag stond ze direct op. Heb haar even getempt en ze heeft nu de normale lichaamstemperatuur van 37,4 graden dus dat is gewoon. Vertrouw haar niks, heb haar dit eerder nooit zien doen. Uier is ook nog niet zo als vorig jaar net voor de bevalling.
Maar goed, ze zou wel erg vroeg zijn als het zo zou zijn, ze is morgen pas 320 dagen.
Ga voor ik naar bed ga nog even checken.

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 00:10

Jah ik praat ook enorm veel, niet dat het echt interessant is, maar mag graag gewoon even lekker gek doen. :P Heaven praat ook tegen mij, al loop ik 20 keer de stal binnen, elke keer wordt ik met een zachte hinnik begroet.

Iets als dit krijg ik dan te horen... (hier zag ze de kruiwagen met eten komen :') )

Dat wordt nog een paar keer kijken dus Bimmetje! :)

Balou_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 00:35

Oeh Wilma gaat het ook spannend maken!!!

Muzefee schreef:
Princeps schreef:

Hahaha! Jah die paarden voelen zich vaak prettig bij een bepaald persoon en dat zal wel een ontspannen gevoel door het hele lichaam geven en een fijn gevoel, dat zal een veulen wel meekrijgen. :) Ik praat ook vrij veel tegen Heaven en nu meen ik eens ergens te hebben gelezen dat veulens je stem dan later ook kunnen herkennen?! :)

Ik ben daarvan overtuigd!!! Bij Donna haar 1e dracht hebben we zoveel zitten kletsen tegen de buik (en beide in kleermakerszit aan een kant van Donna gewoon aan het kletsen) Toen River geboren was, en echt net stond, kletsten we tegen hem en liep hij gelijk naar ons. Hij wilde werkelijk niet bij ons weg (wij zijn toen maar weggegaan, en op afstand gaan kijken) Hij leek ons werkelijk te herkennen...

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 00:45

Bimmetje: Jij hebt toch een shet? dan kan het zijn dat ze eerder gaat veulenen dan vanaf 320 dagen en kleintjes zijn toch eerder levensvatbaar.

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 00:51

Balou_lover schreef:
Ik ben daarvan overtuigd!!! Bij Donna haar 1e dracht hebben we zoveel zitten kletsen tegen de buik (en beide in kleermakerszit aan een kant van Donna gewoon aan het kletsen) Toen River geboren was, en echt net stond, kletsten we tegen hem en liep hij gelijk naar ons. Hij wilde werkelijk niet bij ons weg (wij zijn toen maar weggegaan, en op afstand gaan kijken) Hij leek ons werkelijk te herkennen...

Gaaf! :)) :))

Ik heb het nooit echt meegemaakt, praat wel tegen de andere pony's ook, maar daar praat iedereen tegen hier op stal. Heaven is echt een praatpaal, haha! Die kan me altijd zo heerlijk droog aankijken, het maakt haar allemaal geen worst uit, als ze maar kan eten. :') Maargoed, dat veulen krijgt er vast wat van mee inderdaad!

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 00:54

ja de hele kleine misschien, ik heb gewoon een A pony. Grote maat shet dus. ;)

ben net weer gaan kijken en ze stond er nu weer rustig bij.
Maar als ik terug denk aan vorig jaar, denk ik nu nog een week of ander half ongeveer.
Zal morgen eens nakijken van foto's vorige keer. Kling was toen straks ook helemaal uitgezakt en lang, nu weer normaal.
Gek peerd heb ik hihi

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 01:03

Oke ik wist niet precies wat voor shet jou merrie was :)

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 01:11

een hele grote! :P van 102 cm. ;)

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 01:17

Dat is inderdaad wel flink ja :) Zo groot zijn de mijne niet.. de grootste is 89cm en de kleinste 78/80cm maar dat is dan ook een mini paardje.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 02:43

Nog even Siertje spammen. *\o/*

Afbeelding

MelodyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 03:41

Om 00.45 is melody bevallen van een hengstveulentje FUENTE !Alles volgens boekje,nageboorte mooi snel eraf,flink gedronken en darmpek ook al gezien.

Afbeelding

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 03:45

Super! Gefeliciteerd!!

MelodyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 03:47

Echt een sterk mannetje...stond al snel en stond al zeker 15min voor we gingen.Ook echt al heeel veel gedronken meteen.

MelodyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 03:53

Afbeelding