Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Princeps schreef:Dat had ik ook heel erg! En als mijn moeder er dan aan kwam hield het zich stil(hahaha best gemeen gezien het veulen voor mijn moeder bedoeld is
) Dan moest ik 'm ff 'wakker praten' van haar
![]()
Muzefee schreef:Princeps schreef:Dat had ik ook heel erg! En als mijn moeder er dan aan kwam hield het zich stil(hahaha best gemeen gezien het veulen voor mijn moeder bedoeld is
) Dan moest ik 'm ff 'wakker praten' van haar
![]()
Hahaha! Jah die paarden voelen zich vaak prettig bij een bepaald persoon en dat zal wel een ontspannen gevoel door het hele lichaam geven en een fijn gevoel, dat zal een veulen wel meekrijgen.Ik praat ook vrij veel tegen Heaven en nu meen ik eens ergens te hebben gelezen dat veulens je stem dan later ook kunnen herkennen?!
Balou_lover schreef:Ik ben daarvan overtuigd!!! Bij Donna haar 1e dracht hebben we zoveel zitten kletsen tegen de buik (en beide in kleermakerszit aan een kant van Donna gewoon aan het kletsen) Toen River geboren was, en echt net stond, kletsten we tegen hem en liep hij gelijk naar ons. Hij wilde werkelijk niet bij ons weg (wij zijn toen maar weggegaan, en op afstand gaan kijken) Hij leek ons werkelijk te herkennen...