Uier zegt idd niet altijd iets.. Bar vorige jaar (overigens wel maiden) had 0,0 uier en maandag drupje hars, dinsdag en woensdag niks, maar wel om 18:00 u een veulen erbij lopen
Succes Rowan, ik zou kiezen voor blijven slapen (in de auto)
die kreeg ik net via de chat van facebook ook van een engelse fokker haha die is nu aan het goochelen met namen en er komen nog leuken uit ook,hij is best goed in verzinnen.....
Klopt, laten we het ze lekker moeilijk maken. Hier dit jaar al een Flying Dutchman, ik zeg; dubbele namen! Want het is een flinke mond vol, stalnaam + nog twee namen.
haha,en dan word het meestal ook nog bijvoorbeeld RoughClouds Luxurious Prestige ,van harte proficiat! ik erger me er altijd aan...het is van harte gefeliciteerd of proficiat....niet van harte proficiat
Oh, daar let ik niet op, maar proficiat is ook niet een veelgebruikte term hier in het noorden dunkt mij.
Ik zal eens mijn bed in duiken, hopen dat ik fatsoenlijk slapen kan. Afgelopen nacht halve tijd wakker geweest omdat ik niet kon draaien door mijn overbelaste en zeer pijnlijke schouder.
Leuke naam Inowa! Zag dat Aranka van Melanie een veulentje heeft, gefeliciteerd!
Snoevie
Geplaatst: 01-04-11 06:52
oooh heeft Aranka een veulentje,eindelijk,leuk!
goedemorgen trouwens
Cynthia82
Geplaatst: 01-04-11 07:24
Goededmorgen meiden!
Is het een 1 aprilveulentje van Aranka? Ik ben zo benieuwd of er nog merries van ons topic vandaag bevallen, of dat de veulens voor de grap nog een dagje wachten.... Mogen we die smileys houden, of zijn ze alleen voor vandaag?
Enne, ik ben gisteren verwend door mijn collega's, omdat ik vandaag 10 jaar in dienst ben Vandaag maar eens mijn collega's verwennen met een traktatie
Hoi allemaal, kom heir even binnenvallen omdat ik denk dat jullie me vast kunnen helpen. 1 van mijn merrie's zit nu op 326 dagen dracht, heeft haar uier al tjokvol zitten en banden zijn al slap, dus ik denk niet dat het heel lang meer duurt. Maar nu is het zo. ik heb wel vaker bij mijn merrie's gezien dat ze wat last krijgen van oedeem voor de bevalling. Maar mijn merrie nu heeft wel erg veel last daarvan. Onder haar buik heeft ze echt van die platen waar je deukjes in kan drukken, dit is dus wat ik wel vaker heb gehad. Maar nu heeft ze tussen haar voorbenen een hele 'waterzak' hangen, die flubberig is en 'los'. Wat zouden jullie hiermee doen? afwachten tot bevalling, da, of met haar gaan wandelen voor beweging? Overdag staat ze buiten in een ruime paddock, 's nachts in een grote bevallingsstal.
Maar geen veulens nog Ik ga maar eens een dagje werken en dan morgen van het super mooie zomer weer genieten
pardy
Geplaatst: 01-04-11 08:34
inowa schreef:
ik zie nu pas die smilies haha deze vind ik leuk......
OW, en mijn ventje kwam net met een leuke naam voor een merrie,moeten er alleen nog een L voor plakken. morgen eens het woordenboek ofzo erbij pakken...
Vochtplaat bedoel je nKprecious? Die had mijn merrie dinsdag ook (maandag nog niet) over de gehele buik woensdag ochtend een veulen. Nu is de plaat rustig aan het wegtrekken.