SA !!! maatje van me!! Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Allemaal veel succes vannacht!
Neonlight schreef:Nou PVD, als je toch bezig bent, heb je nog wat zinnigs te zeggen over die fopmerrie van mij? Die verrast me ieder jaar, zou toch leuk zijn als ik er een keer bij was. En geslacht en kleur ben ik ook wel nieuwsgierig naar.![]()
Zijn wel veel harsende merries, veulenboom vannacht?Allemaal veel succes vannacht!
KMD, gemeen hoor! Beduidend witten als hetgeen ik er bij Neon uit krijg.
potverdikkie schreef:Neonlight schreef:Nou PVD, als je toch bezig bent, heb je nog wat zinnigs te zeggen over die fopmerrie van mij? Die verrast me ieder jaar, zou toch leuk zijn als ik er een keer bij was. En geslacht en kleur ben ik ook wel nieuwsgierig naar.![]()
Zijn wel veel harsende merries, veulenboom vannacht?Allemaal veel succes vannacht!
KMD, gemeen hoor! Beduidend witten als hetgeen ik er bij Neon uit krijg.
met zwart??? merrie, minimaal 5 dagen
. 
overigens wel grappig pvd, want ik dacht bij eline juist een bonte hengst over nog wel even wachten gisteren haha..

)
maar dat duurde toch nog even langer. Hij drinkt goed, heeft ook al een aantal keer gemest en hij draafde en galoppeerde al rond. Toen was hij moe en wist eerst niet hoe te gaan liggen, nog een keer gedronken en toen liet hij zich vanuit het lopen mooi door de beentjes zakken en ging lekker slapen.