Ben helemaal in de war nu van blijdschap Sorry voor diegeen die even niet weten waar ik het over heb, maar ik beloof jullie dat ik het zodra het kan aan jullie vertel.Nee geen geboorte, en ben niet zwanger hahahaha
phoe pvd ik begin nieuwsgierig te worden.die kleine hier rent de hele tijd weg van mamma.mamma word dan boos.haha.leuk om te zien.
pff ja ik voelde me vanmiddag ook een 'beetje' zoals PVD want Ravita had een opgedroogde druppel aan haar speen!!
haha dat is al heel wat cindy.die heb ik bij fragile nooit gezien.ik duim voor je(en voor raya) dat ie snel komt.!
mahoeeeeeee!!! loei loei loei, Wat kunnen koeien toch mooi zijn..* kalmeren lukt niet* PB box is vol haha, moet ff legen.
onze kleine heeft een naam!!!!!!!het is geworden :DIVAze is echt zooooo ontzettens stoer....we hebben haar trouwens even opgemeten zo langs peppertjepepper is 1,17 meter en diva meet nu al 1,15 ongeveer !!!!!!!!
het zou eerst waarschijnlijk D'anell worden.....maar toch maar diva geworden want ze heeft een behoorlijke ego....de naam D'anell is dus vrij hoor mensen!!!!
PVD: Gefeliciteerd! Ik heb GEEN idee waar het over gaat, maar ik ben blij voor je. Cindy: Een druppel. Inowa: Leuke naam. Ze is echt groot!
@Keeva, wat een schatje is het @Meavey en Pluklief, gefeliciteerd!! @Pluklief, wil het al een beetje met het drinken?@PVD, Vertel @Cindy en Dana, spannend!@Essie, kan me goed voorstellen dat je daar verliefd op wordt!
Milly_ schreef:Amandake schreef:IK BEN NIET MEE ??????? ....je bent zwanger ???? dan zit ze alleszinds in het juiste topic Wat voor foto's krijgen we dan over 9 maand? Ik ga met Besita mee. Bij Wenonah is dit ook het eerste veulen en we zitten echt al best wat weken aan het uier. Alleen maar zodat ze weet wat het is. Gelukkig accepteert ze het.