Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Sammie schreef:hmm heb het even gelezen, maar afijn. Ze/ Jullie hebben het dan wel over oh zo'n hecht cluppie en leuk over alles kunnen praten, want we kennen elkaar zo goed.. En uit nieuwsschierigheid heb ik even de boel doorgelezen, maar ik zie echt alleen maar gezwets! Nikszeggende berichten over liedjes en het alfabet. En zijn een hoop onzin topics in de huiskamer maar dit slaat werkelijk alles. Er zijn speciale ruimtes, zoals msngroup waar je je prive 'topic' kan openen. Verder is bokt openbaar. Je kunt dan wel zeggen we willen het niet, maar je hebt niks te willen. Iedereen is welkom in zo'n topic en uiteindelijk hebben we allemaal een doel: Merries kijken.
En zo is het overal in het leven; mensen komen en mensen gaan. als het topic maar blijft bestaan.
TheSam schreef:Toevallig heb ik er willekeurig 11 gelezenEen paar bladzijdes? Lees dan even 10 topics terug voordat je ga oordelen.
Sammie schreef:Wat denk je marijeR? Wordt het nog vandaag? Deze nacht dus
sandorra schreef:Jeetje mina zeg. Kunnen we het in beide topics gezellig gaan houden.
Snap de partijen van beide kanten. Heb eerder ook al gezegd dat ik het helemaal niet erg vindt weer te vertrekken.!!!
Laat mekaar met rust, please
(wil niet de aanleiding zijn van een ruzie tussen de ofcammers en de barncammers)
sandorra

)

baroen schreef:oke nu 10 minuten aftellen en dan breekt haar water ( jij zei het marije, jajajaja)

sandorra schreef:
een ruzie tussen de offcammers en de barncammers)
sandorra