hier ook niets hoor ze heeft er wel duidelijk last van, staart wat hoger en oren in de nek.. Maar verder is ze wel rustig en de banden zijn niet echt los dus ik denk nog niets.. Maar het kan maar zo. De uier was trouwens ook weer gegroeid ach, we blijven gewoon elke dag heengaan en dan zien we wel hij/zij komt er vanzelf een keer uit!
hannelore: zo he, wat een buik! 12 dagen over tijd alweer? Gaat snel zeg!!
myrdal: zo he, die gaat je vast niet lang meer laten wachten! succes!
sjen: ik heb medelijden met je hoor Maar het komt vazelf
Laatst bijgewerkt door vrijalover op 01-05-05 20:30, in het totaal 1 keer bewerkt
Roos staat er nu rustig bij. Vulva hangt open, billen slap, uier nog lang niet kneiter hard. Ze is nu rustig, staat niet te steunen en te kreunen. Zo als ze er nu bij staat komt er vanacht geen veulen vermoed ik. Dus eigenlijk ben ik zo moe dat ik heel stiekem denk, ik ga lekker slapen. Maar ik ben veel te bang om het te missen. Zeker na afgelopen nachten kan ze me ook gewoon voor de gek houden en het er straks ff uit poepen.
Ik ga naar bed als ik m'n thee op heb. M'n moeder is tot ong 1 uur wakker. Dan ga ik om 2 uur weer kijken. Dan kan ik tenminste nu nog een paar uurtjes slaap achter elkaar pakken.
Ik kan al zo lekker tegen slaap te kort . En m'n vriend heeft vanacht van de 6x de wekker maar 1x gehoord . Net de ene keer dat ik er door heen sliep. Hij heeft vandaag de hele dag geroepen dat ik niet moet zeuren dat ik moe ben .
Esme, Nuala ziet er prachtig dik uit ( en lekker vies ) Mistral: spannend! hopen dat het een voorbode is op de bevalling! Annetje en Ginger, gefeliciteerd
zucht, hier nog geen veulen. wel ontzettend veel melk. we maken ons toch wel een beetje zorgen, want de hoeveelheden die eruit druppen zijn niet mis! vanochtend na 15 minuten poetsen op de plaats lag er gewoon een plasje melk onder haar! dus het veulen heeft de pech dat als het geboren wordt, het meteen een bloedonderzoek moet ondergaan ivm de antistoffen. Lowara is erg onrustig vanavond. zit haar al een tijdje te volgen op de camera, maar ze huppelt van hot naar her. maar ondertussen hoop ik nergens meer op, dus het zal wederom weer niets wezen. haar melk is ondertussen dus dikker, stroperiger en witter geworden sinds vandaag. verder ga ik vannacht nacht 7 tegemoet zonder slaap. en hoera.. ze is vandaag 3 weken overtijd
Toutie heeft een vies klein geelachtig iets aan haar linker uier zitten?!??! Wat is dat? En bij haar rechter uier zit zo'n schijf....... Vulva is erg lang en dik aan de onderkant, iets boven de onderkant valt het naar binnen.
Jullie zijn ook aardig gestressed zo te lezen....
Gefeli met de nieuwe mama's!!!!!! Ik ben echt de weg kwijt wat de "administratie" betreft..
@ Mistral: Zo je zou haast zeggen dat kan niet lang meer duren, maar goed, dat hoeft niet, kijk maar naar Lowara . @Toutiemeis: Zozo, prutjes, dat lijkt er ook al op.
Myrdal heeft nu witte prutjes en haar vulva is gezwollen en lang. Maar toch is haar uier wel afgenomen. Ik vertrouw het niet en ga er zo weer heen. Ze is ook sloom en loopt aan het einde van het touwtje achter je, ipv lekker naast je. Hey, het is al 2 mei, dat betekent:
Myrdal is vandaag uitgerekend!!!!, vanaf morgen zijn wij ook officieel overtijd!!!!
Dat klinkt wel hoopgevend Cynthia! Goed idee om het veulen te laten checken, misschien is er al teveel biest weg gelekt. Nou ik ga dag 6 tegemoet zonder slaap, zal aan jullie denken
leuk een effen bruin veulentje,wel grappig dat zij effen bruine veulentjes krijgt van toch wel erg bonte hengsten...
ik loop hier zo te piekeren,vorig jaar wilde ik een veulen van adel,maar door omstandigheden ging dat niet door,op een dag zei iemand van de merrie is hengstig,en ik had toen echt een super mooie andalusier hengst staan,die heb ik 1x laten dekken,maar nooit gedacht dat dat raak zou zijn.
afijn dekdatum weet ik echt niet meer,voor mijn gevoel moet mijn merrie ergens half juni een veulentje krijgen,maar....
ze eet echt veel minder als voorheen,weinig zelfs,ze is mega dik,haar buik lijkt wel een soort punt te worden(naar onder dan),gister op stal zag ik ineens dat haar spenen zo groot waren dus even haar uier gevoeld deze is echt al veel en veel voller als een maand geleden...
ik ga nu zo twijfelen of het niet half mei wordt dat ze een veulen krijgt,ik ga haar van nu af aan dus echt heel goed in de gaten houden,hoe en wat ze verder ontwikkeld..
Jaaa, eindelijk heeft Lowara haar veulen. Van harte gefeliciteerd. ik vind haar prachtig. En je had zowaar een vooruitziende blik met je grapje met die knuffel, ze lijkt er precies op Geniet er maar lekker van, je hebt er lang genoeg op moeten wachten.
gefeliciteer Mistral en Lowara!!! 2 merries nu moet Sjen de volgende zijn toutiemeis: Prutjes dat ziet er goed uit! kimmie: ohw dat is lastig als je niet de precieze dekdatum weet. het klinkt als hoe je het verteld wel als komt eerder dan half juni
Syrianda