Wij hebben meerdere geboorte alarmen, allen aan het halster. De merrie die nu als 2de is uitgerekend doe ik geen alarm om. Zij ligt zo vreselijk veel plat..
Cp112: SD Jolene maart/april verrassing Goldenarrow: Lady Brown maart/april verrassing Knolselder: Hanna maart/april verrassing Knolselder: Kelly april/mei verrassing
Pfff, ik had toch ook al iets meer vorderingen verwacht op 312 dagen. Ik dacht bij Wiske wel dat het zo een merrie zou zijn die netjes rond de 320 bevalt.
mirjamalvaro
Geplaatst: 04-03-20 17:53
Dat kalfje
Ja ze konden uurtje op de wei, lekker beentjes strekken. Zoooo jammer dat het morgen weer gaat regenen.
Sterre doet ook nog niet veel.
jolandje
Geplaatst: 04-03-20 18:03
vandaag had ik weer hulp bij de paardjes dus dan is het iets makkelijker om foto's te maken, Camille vandaag op 282 dagen , en het is gelukt om een foto van de buik van onderaf te maken , hij past er alleen niet helemaal op hahaha
Haha nee, de merries hebben er meer moeite mee dat ze moeten wachten op eigen veulen. Ze willen ooooook, oh en Zorro mijn oudste ruin wil ook een veulen.
Noisy
Geplaatst: 04-03-20 19:50
Tiwi, die billen blijven ook rond.. Dikke quarter derrière dus daar zul geen dakje zien. Als ik voel is het niet meer stevig maar drilpudding dus dat is een goed teken. De buik mag inderdaad nog wat puntiger. Ik ga straks weer naar stal, kom net van mijn werk thuis. Dan zal ik weer een uier update doen
De uier van Brown is nog niet veel, maar ze lijkt wel wat te verslappen van achter (links meer dan rechts). Dus misschien dat het toch niet heel veel langer meer gaat duren. Voor de zekerheid mag ze op stal nu zonder deken in ieder geval.
Uier:
Ik heb ook een heel gaaf nieuw zadel gekocht dat ik toch even wilde zien op haar, maar het lijkt wel een shetlanderzadel met die dikke buik
En allemaal mooie bollebuikjes en uiers! Kom maar door met die veulentjes!
Moet zeggen met het mooie weer van de afgelopen dagen en al die prachtige veulen fotos heb ik wel spontaan een beetje lente gevoel!! lekker blijven posten!
Hier weinig verandering behalve het humeur dan haha.. Nu op 297 dagen